Nikaatje, prikken was best even eng! Maar, gisteren heb ik m zelf gezet en dat ging gelukkig wel goed; je moet er letterlijk en figuurlijk even doorheen! Hoe is het met jou Nikaatje? Wanneer heb je nu je derde iui? Krijg je nu meer puregon? Sassie, ik ben benieuwd!!!
@ Amy, gelukkig gaat het prikken nu goed. Af en toe zit er een gemeen en lastig naaldje bij, maar over het algemeen vond ik het meevallen. Wel even wennen natuurlijk. Maar nu vind ik het juist weer gek om niet te hoeven spuiten, dus het spuiten went snel! De punctie ging echt heel soepel. Ik was een beetje dronken van de valium en heerlijk ontspannen hihi! Ik kon me heel goed concentreren op de ademhaling en heb nauwelijks iets gevoeld. De verpleegkundigen en gyn waren zoooo lief, ik moest er bijna van huilen. Napijn valt ook reuze mee. Lopen gaat even niet heel lekker, maar das niet erg. Lig en hang gewoon lekker op de bank. En het belangrijkste... 11 follikels aangeprikt en 10 eicellen geoogst Ondanks zaadzorgen door koorts toch nog 240.000 goede zwemmers gevonden en dat terwijl we de vorige keer de 10.000 net haalde... JOEHOE! Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdag hopelijk tp!
Joehoe! Wat een goed aantal Saskia! Wat fijn te lezen dat het je meegevallen is, nu op naar goeie bevruchtingen en als ik het zo lees heb je zeker weten heel veel kans om mooie emmy's te krijgen! Duim, duim, duim! Het viel gelukkig inderdaad mee, het prikken: heb jij iets gemerkt van de decapeptyl Saskia? Ik merk er nagenoeg weinig van maar misschien omdat ik net ben begonnen? Dan gaat er toch gelijk weer een stemmetje door mijn hoofd van 'de hormonen zullen bij mij wel niet aanslaan....' relax, ik moet er gewoon niet aan denken! Voor nu ben ik vooral heel blij voor jou Sassie!!!
Ik heb wel wat gemerkt van de decapeptyl. Ik had in het begin wat opvliegers en hoofdpijn, later wisselende stemmingen en soms een huilbui uit het niets, maar de meest vervelende bijwerking vond ik toch wel dat ik totaal geen zin in seks had, niet kon krijgen en ik ook nog eens kurkdroog was. Allemaal dankzij decapeptyl
Nou als ik jou dan zo lees dan denk ik dat het bij mij vast nog wel gaat komen, voor nu probeer ik er maar gewoon niet zoveel aan te denken, ik heb nog maar twee keer zo'n spuit gezet en heel eerlijk gezegd is mijn libido in dit hele traject jammer genoeg toch al erg achteruit gegaan, komt wel weer helemaal goed! Meiden, fijne avond! x
@ Amy, voor jou is het nu ook echt begonnen. Goed dat het spuiten goed gaat en ik geloof best door het hele traject dat je libido achteruit is gegaan. @ Sas, WOW meis!!Fijn dat de punctie goed is verlopen en je je goed kon concentreren. En dat is alleen maar prettig als de verpleegkundige en de Gyn zo lief zijn,soms hoor je ook andere verhalen. Ik ga heeeeeeeeeeeeeel erg hard duimen. Op naar Top emmy's en dan vrijdag hopelijk de terugplaatsing dan kan ik daarna mee aftellen ik hoop het echt zo onwijs!!!!!!! Word er helemaal hyper van Hier alles ok op zich. Strakjes weer een echo en bloedprikken. Ben benieuwd wat ons kleine hummeltje vandaag van zich laat zien hopelijk hetzelfde sein als vorige week dan ben ik helemaal blij. Ik ben gisteren met onmiddelijke ingang 8 uur in de week in de ziektewet gegaan door zwangerschap vanwege mijn rug. Ik houd het met mijn bekken en rug gewoonweg niet uit om nog 8 uur per dag te werken 4 dagen (want ik werk 1 halve dag) Mijn manager had gistermorgen gesprek met de verzuimconsulent hij maakte zich een beetje zorgen over het feit dat ik over mijn grenzen heen ging en die heeft mij om 13.00 opgeroepen.Hij was van mening dat ik maar wat minder moest gaan werken en niet zo eigenwijs moest doen Ok als jij het zegt doen we dat,hoef ik me gelijk ook niet zo schuldig te voelen richting de rest want dan is het in opdracht van. Hij stond tevens te kijken van mijn 0,0 ziekteverzuim de afgelopen 5 jaar binnen het bedrijf is dit zeldzaam blijkbaar.
O Thomassen... wat K dat jij zo'n last hebt van je rug en bekken, zeker zo vroeg in de zwangerschap al. En wat heb jij een lieve manager zeg! Heel goed dat hij je heeft terug gefloten. Goed aan jezelf denken hè lieverd!
@ Sas, ja het is erg K en zeker zo vroeg in de zwangerschap al maar ja je kunt er niets aan doen de ander is heel erg misselijk en houd niks binnen etc. ach ja iedere gek zijn gebrek denken we maar alleen de vooruitzichten zijn gewoon wat minder. En komt goed. Jij ook he!!!! Pfff ik heb net thomassenman gebeld helemaal hyper van jullie nieuws moest het even kwijt hihi erg he
Ah, topic weer gevonden... Ik dacht dat het gesloten was...vandaar mijn stilte Hier alles goed. Nog steeds op de wachtlijst. Echo van vriendlief was goed en chromosomenonderzoek ook gelukkig!! Nu afwachten tot de uitnodiging komt. Ws in mei maar ik hoop begin april ofzo..Ze wilden de wachtlijst inkorten nadat ze verhuist zijn naar een grotere lokatie..
Haha, Thomassen! Ik vind het wel lief dat je zo begaan bent met ons lot! Aaaa daar is Joekie!!! Fijn dat alles goed is, ik hoop dat jullie eerder aan de beurt zijn. Vertel eens... ik ben het vergeten. Waarom hadden jullie geen tp na de ICSI?
Oo brrrr, nu ga ik me ook zorgen maken haha (deed ik toch al trouwens)! Een tp is ook niet vanzelfsprekend, dat zie je maar weer.
Hey meiden, Welcome back Joekie! Wat fijn dat het chromosenonderzoek goed was, dat zijn toch even de spannende uitslagen! Saskia, weet je al wat of er goeie emmy's zijn? En of je morgen de terugplaatsing krijgt? Thomassen, wat naar dat je nu al minder moet werken, het is voor het goeie doel en ik vind het wel SUPER dat je zoveel begrip krijgt van je manager, zo is niet elke manager weet ik uit ervaring! Hier gaat tie goed, ik spuit al weer 4 dagen decapeptyl: ik doe het inmiddels zelf, ik blijf het wel een beetje eng vinden maar het MOET. Ik merk er alleen echt bar weinig van maar ja, dat zal wel goed zit zitten, niet teveel piekeren... Meiden, en met name Sas, SUCCES!x
@ Amy, inderdaad niet piekeren... bijwerkingen zeggen helemaal niks over de werking! Het werkt, echt waar! Het is zo'n rotzooi, het moet wel werken Morgen om 9.15 moet ik bellen en dan hoor ik of en hoe laat we de tp krijgen. Vandaag kan ik nog gebeld worden als de bevruchtingen gestopt zijn met delen, dus ik ben echt doodsbang en heel erg onzeker
Poeh Sas, als ik dat allemaal zo lees: wat een spanning en onzekerheid, dat kan ik straks geloof ik helemaal niet aan Maar meis, je had 10 goeie eitjes: dat moet gewoon lukken, ik duim voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x
@ Sas, heel veel suc6 lieverd!!!En idd zoals Amy zei je hebt 10 goede eitjes dus hoop blijven houden @ Poeki jeeeh je hebt het forum weer gevonden mooi mooi! @ Amy, Ja ik baal er ook wel van maar goed het is niet anders.Ik ben zeker blij met mijn manager hoor hij is uiteindelijk ook degene die aan de bel getrokken heeft bij de verzuimconsulent omdat hij zich zorgen maakte dat ik over mijn eigen grenzen heen zou gaan. En idd helaas is niet iedere manager zo.
Net het ziekenhuis gebeld. De 10 eicellen waren allemaal bruikbaar en er zijn 7 bevruchtingen! Helaas geen top, de 2 mooiste gaan zo mijn buikje in... als het goed is tenminste want ze gaan me dalijk extra checken. Heb vannacht het ziekenhuis gebeld omdat ik helse buikpijnen had. Moest veel drinken, 2 paracetamol innemen en als het na een uurtje niet minder was direct komen. Het ging daarna iets beter dus niet meer gebeld. Vanmorgen ging ik naar beneden en ik werd zo duizelig, zag alleen maar vlekken en ben op de grond gaan liggen. Zweten, niet normaal! Volgens mij ben ik zelfs even out geweest. Ik ben met pijn en moeite de trap opgekropen en heb Sasman naar huis gebeld. Man, wat was ik bang zeg! Nu gaat het wel weer, maar nog steeds erge buikpijn. Mijn temp en gewicht zijn goed en het ziekenhuis verwacht dat er een tp plaats gaat vinden, maar ze checken het wel even extra.