Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sassie, ongikrampen zeggen helemaal niks he, daar moet je niet teveel over nadenken: dit gaat gewoon lukken! Maar, ik kan mij ZO goed voorstellen dat die twee wachtweken het ergst zijn pfff....ik wil er niet eens aan denken. Ik ben ook het meest bang ergens anders ongesteld te worden en dus te weten dat het mis is. Ben ook heel bang dat het op mijn werk is en dat ik vriendlief moet bellen om het slechte nieuws te brengen. Het enige voordeel wat ik haal uit een mislukte ICSI poging is dat dan in ieder geval de medicijnen aanslaan en een ICSI mogelijk is maar zucht....ik denk er maar niet aan en dat moet jij ook niet doen!

Nikaatje: wat goed zeg! Zoveel goeie zaadjes, ik kan mij er gewoon niks bij voorstellen haha!

Thomassen, fijn dat de rust je goed doet, je zit alweer op 12 weken meid, wat heerlijk.

Heeeeeel veel succes met de spanning meiden!!! x

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat heb ik ook Amy. Ik zie dit ook als een soort oefening. Nu weet ik dat we in ieder geval in aanmerking komen voor icsi en we samen embryo's kunnen maken. Dat de hormonen werken en Sasman icsi-waardig zaad heeft.
    Het enige wat ik niet weet is of we ook toppertjes kunnen maken en of ik zwanger kan raken.
    Dat geeft op zich wel hoop voor een volgende keer... alleen hoop ik dat de kwaliteit van de embryo's dan net iets beter is. Dat geeft dan toch meer hoop.

3. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan ik mij heel goed voorstellen Sas, al hoop ik gewoon dat die volgende keer niet nodig is bij jullie en zo ja, dat dan over 3 jaar is ofzo;)

Ik kreeg net een berichtje van mijn vriendin waarbij onlangs baarmoederhalskanker is geconstateerd en hier is ze een paar weken geleden aan geopereerd. Ze hebben laten weten dat er geen verdere tumoren zijn gevonden in het weefsel, dat is nog eens mooi nieuws zo vlak voor het weekend:)

Sas, ik denk aan je, succes en ik hoop dat je een beetje afleiding kan vinden al begrijp ik iets te goed hoe moeilijk dat is...! x

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat fijn voor je vriendin, Amy! Dat zal een enorme opluchting zijn zeg!
    Hebben ze haar baarmoeder kunnen sparen, of moest ie er helemaal uit?

5. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, gelukkig wel, maar het is allemaal nog afwachten of zwanger worden gaat lukken...

Hoe is het met de zenuwen sas? En nikaatje? Ik hou jullie in de gaten hoor meiden, en hoop onwijs met jullie mee!

Hier gaat tie goed, ik begin de deca in de vorm van opvliegers en hoofdpijn nu echt goed te merken maar dat geeft niet, het werkt in ieder geval!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop voor je vriendin dat ze zonder problemen zwanger kan worden. Ze heeft genoeg voor haar kiezen gehad.
    Fijn dat de deca werkt, al zijn de bijwerkingen minder fijn natuurlijk.
    Ik heb gruwelijke zenuwen. Ik zit nu 12 dagen na punctie en 9 dagen na tp. Het wordt steeds spannender. Het feit dat ik nog geen spotting heb, geeft hoop... alleen dat is valse hoop, want door de utrogestan word je cyclus in heel veel gevallen verlengd. Het wil dus helemaal niks zeggen.
    Ik word nu echt tussen hoop en wanhoop heen en weer geslingerd. Er zijn momenten dat ik naar de wc ren en zeker weet dat het over is, maar er zijn ook momenten dat ik ineens een heel sterk gevoel krijg dat er een beebje (of 2) in mijn buik groeit. En dat maakt me bang, want dat wil ik helemaal niet denken. Ik denk dat ik door de toenemende hoop strakjes echt een klap krijg als het mislukt is. En ik ben doodsbang!

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfff...Sas, wat een spanning! Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen om het te verminderen maar ik denk dat het lastig wordt, het zal het ene moment beter gaan dan het andere. Meid, ik duim, duim, duim KEIhard voor jullie en hoop mee dat het gaat lukken!!!

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hmmz, stop maar met duimen schatjes :(
    Bruin slijm, en in combi met inmiddels geen pijnlijke titten meer en onwijze ongikrampen gisteravond weet ik helaas genoeg. 100% zeker.

9. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah nee Sassie, dat mag niet hoor! Ik las in het andere topic dat Bereke je toch adviseerde om een test te doen, misschien is er toch nog een kans? Al moet je ook weer niet veel hoop hebben he, dat is jezelf gek maken...Ach meid, ik denk aan je hoor, ik kan mij voorstellen dat dit toch wel even een mentale klap is maar als het game over is denk dan wel aan het feit dat je ook gewoon pech kan hebben he, het gaat goed komen: alleen al daarvoor blijf ik duimen! x

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ga inderdaad voor de zekerheid testen. Just in case...
    Ik geloof er niet meer in hoor, sterker nog... als ie positief is dan vreet ik um op!

En, het is wel een klap ja :(
    Ach, ik schuif het maar gewoon op pech. Maar ineens heb je nog maar 2 kansen en dat maakt me zoooo bang!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik kon niet wachten: omo :(
    En meer bruin bij het inbrengen van de bolletjes.

12. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeeele dikke knuffel meissie, wat kan ik meer zeggen?! Tuurlijk denk je gelijk aan 'nog maar twee kansen' maar je hebt ook nòg twee kansen he, het is nog niet game-over. Maar toch nogmaals een hele dikke digitale knuffel van mij, die heb je harder nodig. :(:(:(

13. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

SJiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips Saskia!!! De tp lijkt nog maar zo kort geleden!!

Kan me voorstellen dat je hoop nu weg is, maar kijk het nog een paar dagen aan hè, het lijf kan rare dingen doen... Sterkte meis!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De tp is 10 dagen geleden. Morgen was 2 weken na punctie. Op zich is mijn lichaam heel mooi op tijd, maar ik ben er niet zo blij mee.

15. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sassie, je schrijft het zelf al he: mijn lichaam is heel mooi op tijd, dat laat zien dat het gewoon allemaal heel goed werkt bij jou en dat dit gewoon domme, gemene pech is! Ik vind het echt zo onwijs bale voor je, jij komt er wel daar ben ik van overtuigd maar voor nu mag je gewoon even flink bale, janke, schreeuwen en daarna op naar die 2e (rake) ronde!

x

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De volgende keer hopelijk een betere kwaliteit embryo's, want persoonlijk denk ik dat het daaraan ligt.

17. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zou je denken? Zou natuurlijk heel goed kunnen he, dan hoop ik ook gewoon keihard met je mee dat het daaraan ligt: maar je kan ook gewoon domme domme pech gehad hebben en ik hoop dat je volgende keer een vleugje geluk erbij krijgt en dat het dus een betere afloop heeft!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop op pech, want de kans op de volgende keer wel een toppertje is heel klein. Aangezien er tussen 7 embryo's geen toppertje bij zat.

19. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sassie, hoe is het met je meis? x

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, we hebben vandaag als het goed is ons huis verkocht. We hebben al een ander huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen. Als de verkoop van ons huis doorgaat dan moeten we in maart tijdelijk ergens gaan wonen. Waarschijnlijk wordt dat bij mijn ouders. We hopen dat de kopers hun financiering rond krijgen, maar dat is vooral in deze tijd gewoon even afwachten. We hebben besloten om met de twee verhuizingen in aantocht voorlopig geen behandelingen te doen. Dat is allemaal echt te veel van het goede. Waarschijnlijk gaan we pas in augustus weer verder.
    Ik zal even een stuk minder actief zijn op zp, maar kom zeker nog eens spieken hoe het met jullie gaat!
    Op naar prachtige roze testen voor jullie! En voor Thomassen, op naar een prachtbeeb!

Deel Deze Pagina