Hey Sassie! Allereerst wat goed! Wat fijn dat jullie huis verkocht is, dat is toch weer een zorg minder!!! Ik kan mij voorstellen dat je nu niet doorgaat met de behandelingen, al heb ik er ook wel respect voor, dat je nu rationeel kan bedenken dat het even niet zo slim is: je hebt helemaal gelijk meid! Als ik je nog maar wel af en toe spreek he!!! Sas, ik heb wel even een vraagje aan je waar ik zelf nu zo onzeker van word, jij hebt ook gonal gespoten he? Klopt het dat dit echt een minimale hoeveelheid is? Ik heb gisteren de eerste voorgevulde pen erin gezet (150eh) en ik had het idee dat er nauwelijks wat uit die pen kwam, ik word dan gelijk onzeker of ik het wel goed doe....Alvast superbedankt voor het meedenken, ik hoop dat je het niet vervelend vind xxx
He Amy, er komt inderdaad maar weinig vloeistof uit. Ik vroeg me ook af of het wel goed zat, maar dat is normaal. Je hoort 4 klikjes en dan is het voldoende. Ik deed ongeveer 6 dagen met 1 pen gonal. Deze pauze voelt voor nu ook echt even goed. Binnenkort lekker naar de sauna en vanavond een flesje wijn open trekken. We gaan het komende half jaar iets heel belangrijks doen, LEVEN! Ik had na de mislukte periode echt een paar dagen een flinke dip waarbij ik me regelmatig afvroeg wat er nog leuk is aan mijn/ons leven en ik kon erg weinig bedenken. Een pauze wilden we sowieso inlassen om even iets anders in ons leven te hebben dan de enorme kinderwens. En nu blijkt die pauze een stuk langer, en ineens voel ik me ook een stuk beter. Ik kijk er gewoon naar uit om weer even Saskia te zijn en te genieten van ons oude bourgondische leventje!
Je hebt groot gelijk sas, ik ben lichtelijk jaloers op dat flesje wijn hihi, nee hoor maar sowieso: met een kinderwens als wij hebben gecombineerd met de mmm maakt gewoon dat je geleefd wordt. Ik kan het even hendelen maar ik hoop echt dat het niet te lang duurt, alles staat gewoon ff op een laag pitje: relatie, sociaal netwerk, carierre enz. Meid, geniet lekker van je avondje en thanxs voor het meedenken over de gonal, ik heb een voorgevulde pen dus niet 4 klikjes maar als jij ook zegt dat de gonal bij jou minimaal was geloof ik je direct! Doegies!!!x
Ik heb ook een voorgevulde pen met 900 eenheden. Ik moest er 150 per dag spuiten en moest het achterste ding uittrekken en dan spuiten. Dan hoorde je een klikje en dat was 37,5, dus 4 klikjes in totaal. Alles staat inderdaad helemaal op zn kop en ik merk het ook zeker in onze relatie. Samen zijn we een stuk sterker geworden en we delen lief en leed. Maar de passie en het levensgenieten... dat mis ik inmiddels heel erg! Ik kan me de laatste echt fijne vrijpartij niet eens meer herinneren. Alleen maar om het zaad te verversen even snel om de dag of om de twee dagen, maar niet omdat we er zin in hadden. En dan gaat het niet alleen om de seks, maar alles is gewoon anders. Ik ben sneller moe, sneller geïrriteerd, sneller emotioneel en ik heb vaak gewoon geen zin om er ook nog voor Sasman te zijn omdat ik het zo zwaar heb met mezelf soms (o, wat klinkt dit egoïstisch). Gisteravond waren we even intiem, lekker knuffelen en wat zoenen en dat voelde goed! En dat was best lang geleden dat ik dat gevoel weer echt had!
Sas, we blijken idd dezelfde pen te hebben: ik heb de eerste keer gewoon verkeerd gespoten want ik hoorde maar 1 klikje en kwam er gisteren achter dat ik m niet volledig uit heb getrokken...ben dus gelijk in paniek maar vriendlief zegt dat het ws. niet uit hoeft te maken de eerste keer...ik ga wel maandag even het ziekenhuis bellen: ik hoop dat het gewoon inhoud dat de stimulatie een dag verschuift....zucht, nu al paniek in de tent, lekker begin Ik herken je gevoel volledig! Wij weten ook niet meer wat het is om spontaan seks te hebben en ik ben ook veel meer in mijzelf gekeerd; ik word een beetje geleefd en denk elke keer 'als ik straks zwanger ben' of 'als het straks mislukt is' m.a.w. ik denk heel de tijd in de toekomst en niet in het hier en nu want nu sta ik even stil. Gaan jullie maar lekker van elkaar genieten en jouw tijd wordt gewoon de zomertijd, het is en het blijft dan 2011 dus moet goedkomen! xxx
Heeey sassie, hoe is het met jou? Is jullie huis nu helemaal verkocht? Gaat het door? zou natuurlijk wel super zijn he, is weer een zorg minder! Ik heb morgen de eerste folikkelmeting. Ik ben er wel zenuwachtig voor, ik hoop zo dat de gonal zijn werk heeft gedaan. Ik heb de afgelopen dagen wel last gehad van eierstokpijn en gisterenavond was het ineens weg, ik voel het nu weer terugkomen dus het zal wel goed zitten: maar opeens ga ik googelen of je echt geen eisprong kan hebben tijdens gebruik van gonal pfff....ik zal echt blij zijn als de punctie achter de rug is, dan komen er ook weer enge weken maar voor nu maar even alles stap voor stap benaderen
Stap voor stap is het beste inderdaad. Ik was ook heel bang dat eitjes te vroeg zouden springen, maar als het goed is doet de deca haar werk erg goed Veel succes morgen bij je fm! Met mij gaat het goed. Even afstand van het zwanger worden en ook niet zoveel meer op zp doet me echt even goed! Kwam even kijken hoe het met je ging, maar dan ben ik toch weer veel te veel bij aan het lezen en reageren in andere topics... niet zo slim, want ik merk meteen wat het met me doet haha! De verkoop van het huis gaat vooralsnog goed. Het is even afwachten of de financiering rond gaat komen, maar dat is helaas altijd onzeker in het begin. Succes, en ik kom binnenkort weer even kijken hoe het met je gaat!
Sas, anders PB ik je gewoon tegen die tijd, tenzij je liever het zwanger worden even helemaal uitschakelt, dat snap ik helemaal hoor. Je gaat nu gewoon even je zinnen zetten op een heerlijke ziekenhuisvrije lente, lekker jullie huis verkopen en zorgen voor een mooi nieuw stulpje en daarna komt jullie ICSI twee eraan en waarbij ik keihard duim voor een goeie uitslag! Wat dat betreft is het een groot voordeel dat jullie relatief jong al bezig waren zwanger te worden, voor je 30ste loop jij gewoon achter een kinderwagen! Meid, succes en ik hou je op de hoogte!!! x
Ik kom hier af en toe gewoon spieken Amy. En ik wil zeker wel weten wanneer jij zwanger bent lieverd!!! Ik kan er eigenlijk even niet verdrietig van worden als ik mooi nieuws lees. Bovendien gun ik het iedereen hier op het forum. Ik lees hier de laatste tijd alleen ook heel veel slecht en vreselijk nieuws, en dat raakt me veel dieper dan het goede nieuws. Dus kom jij over een paar weken maar gewoon met prachtig nieuws! Hoe was de fm? Liggen er een mooi aantal follikels klaar?
Bedoelde niet met de woorden: 'anders pb ik je tegen die tijd' het moment dat ik zwanger zou zijn hoor, angsthaas als ik ben hihi: ik ga echt nergens vanuit. Bedoelde eerder als ik nieuws heb, goed of slecht. Maar wel lief dat je het mij zo gunt, heel lief! Wat een vreselijk bericht als je zp opent he, pfff... Heb er eigenlijk geen woorden voor, bizar... Ik had 17 follikels! Maandag echo 2 en ws. woensdag de punctie, zo spannend... Ik hou je op de hoogte meid, heel lief dat je zo meeleeft! X
Een vreselijk bericht inderdaad... ze was net zo oud als ik ben, en dan 2 kleine kindjes brrrr 17 follikels! Wauw! Das een mooi aantal meid En woensdag waarschijnlijk de punctie al, het begint echt op te schieten nu!
Punctie is twee daagies verschoven: het word ws. een vrijdag, ze willen proberen zoveel mogelijk goeie grote eitjes eruit te halen, ook prima....Kan ik vandaag toch een klein beetje in de relax want ik kreeg al een knoop in mijn maag als ik dacht aan de punctie en de tese Hoest met jou? Nou meis, ik hou je op de hoogte!!!
Ok, ik ga vrijdag heel hard duimen voor een goede oogst en voor zaadjes zonder TESE. Vooral proberen te ontspannen bij de punctie en op je ademhaling letten, dan komt het allemaal goed!
Hey meiden, rustig hier! Amy, wel spannende tijden voor jou... inderdaad morgen de punctie? Ik ga duimen voor je! Saskia, goed dat je de beslissing hebt genomen om tijdelijk rust te nemen. Zeker met al het (verhuis)gedoe is het niet verkeerd om even een stapje terug te doen. Ik heb dat vorig jaar niet gedaan en dat heeft me behoorlijk opgebroken. En het is inderdaad ook goed om je weer te (kunnen) beseffen dat er nog meer dingen in het leven zijn dan zwanger willen worden. Ik heb zelf een heerlijke skivakantie achter de rug; m'n hoofdje is behoorlijk leeg gemaakt en ik heb het gevoel dat ik weer wat rust heb gevonden. Rust om de situatie even te accepteren zoals die is, maar ook positief over de toekomst. Ik hoop dat gevoel te kunnen vasthouden, maar misschien dat ik daar nog wel wat hulp bij ga zoeken.
Hey Nikaatje! Wat fijn te horen dat je wat meer rust hebt gevonden, je hebt ook een behoorlijke heftige tijd achter de rug. Probeer een vast moment van je vakantie te bedenken en als je even gestresst bent moet je aan dat moment terugdenken, soms wil het gevoel weer terug komen Wanneer heb je nu weer IUI? Hier gaat alles goed, ik heb a.s. vrijdag zeer waarschijnlijk de punctie, ik word er zo door teruggebeld. Superspannend allemaal maar ik probeer alles stap voor stap te benaderen: meer kunnen we niet doen... Fijne dag meiden!
En Amy, morgen inderdaad de punctie? In ieder geval alvast sterkte! Dit topic lijkt een beetje opgedroogd (ik heb zelf ook niet meer zoveel te melden)...maar hoop niettemin van jullie snel positieve berichten te lezen!
Hey Nikaatje! Het word inderdaad stilletjes he....we graven m gewoon af en toe op, als er niks te melden is dan niet en anders wel Ik morgen inderdaad de punctie, ik vind het allemaal maar eng, ik weet niet wat mij te wachten staat en wil het eigenlijk gewoon achter de rug hebben. Ook ben ik bang dat vriendlief een tese moet, tsja, er valt niks aan te doen maar voor mijn gevoel zijn er nog veel onzekerheden. We gaan er gewoon voor, meer kunnen we niet doen maar laat het voor mij gewoon morgen zijn! Maar, hoe is het verder met jou? Fijne avond!
Heel veel succes, Amy! Ik denk aan je en hoop een goede oogst en voldoende zaadjes zonder TESE! Adem rustig tijdens de punctie en probeer je daarop te concentreren. Bij mij was het daardoor echt heel erg goed te doen.
Thanxs Sas! Ik vind het allemaal doodeng maar ik kan niet meer doen dan het over mij heen laten komen; ik ga je tips zeker ter harte nemen Ik hou je op de hoogte!