Naar de huisarts

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Saskia1984, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoe gaat het met je Amy?

2. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, heb je het forum weer opgegraven! Ik kan beter aan jou vragen hoe het gaat, hoe gaat het prikken?! Weet je al meer over een eventuele punctiedatum? Hoe voel je je? Lukt het je om je mond te houden?

Hier alles goed, we wachten netjes af tot de volgende ronde, soms frustrerend zeker omdat ik het gevoel heb dat alles en iedereen om mij heen maar zwanger kan en mag worden en wij maar niet, maar hee, geduld is een hele schone zaak in deze.............!

3. Nikaatje

Nikaatje Niet meer actief

Hoi meiden, ik was 't topic ook alweer kwijt!

Hoe is het met jullie??

Met mij gaattie minder; voelde me vorige week al een paar dagen niet zo lekker en vervolgens was woensdag bij de FM wel te zien waarom...veel te veel eitjes! Vrijdag moest ik weer terug en toen bleek dat de follikels ondanks lagere dosis nog groter c.q. te groot waren geworden, is de poging afgeblazen.

Nu ook een coïtusverbod gekregen, wat ik erg lastig vind want als t tot nu toe al niet met 2 eitjes lukte...hoe groot is dan het risico dat er nu ineens 3 of 4 bevrucht worden:(

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Nikaatje, zo'n verbod lijkt me ook heel moeilijk. Je weet dat het verstandig is, maar je gevoel zegt anders. Heel erg balen dat de poging afgeblazen is :(

@ Amy, lastig is dat hè... om mij heen lijkt ook iedereen zomaar spontaan zwanger te raken en er komt geen einde aan die babyboom. Ik gun het ze wel, maar ik vind dat wij nu toch echt aan de beurt zijn ;)

Met mij gaat het goed. Sinds maandag met de decapeptyl begonnen. Spuiten gaat goed. Het zal mijn hobby niet worden, maar het is goed te doen. Gisteravond na seks wel wat bloedverlies en nu ook nog een beetje en buikpijn. Ik heb dit keer wel last van mijn eierstokken, sinds 2 weken ongeveer. Geen idee hoe het komt, ik hoop maar dat er geen cyste ofzo zit ;)
    Over 2 weken heb ik de uitgangsecho pas en als alles zo gaat als de vorige keer dan verwacht ik de eerste week van april de punctie.
    Mijn mond houden lukt erg goed, maar belangrijker nog... het bevalt heel erg goed! Heerlijk zeg! Op deze manier ben ik er veel minder mee bezig, want ik hoef er niet elke keer over te praten :)

5. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nikaatje, misschien een enorm domme vraag: wat houdt een coïtusverbod in? En wat bale dat de poging is afgeblazen; grr....meiden, wij hebben de laatste tijd wel echt te weinig geluk gehad hoor, het MOET nu gewoon onze kant op komen...

Sas, ik hoop niet, dat er een cyste zit! Ik hoor sowieso van veel mensen dat de tweede poging vaak pijnlijker is, misschien is alles toch wat gevoeliger?

Ik kan mij indenken dat er niet over praten heel erg helpt in het er niet mee bezig zijn, ik denk dat ik ook echt ga proberen dat de volgende keer ook te doen, ik ben benieuwd of ik het kan:):):)

Gezellig dat we weer on-topic zijn!

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Weet je wat het is Amy, ik heb ook helemaal geen zin om erover te praten dit keer. Normaal ligt mijn hart op mijn tong, maar nu hou ik alles liever voor me. Gek hè.
    Alleen mijn ouders weten het, en Thomassen omdat ze het hier heeft gelezen en ze in real life een vriendin is.

7. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is ook enorm vermoeiend om er constant over te praten Sas, ik merkte dat afgelopen keer wel hoor: ik probeer mijzelf constant op andere gedachtes brengen maar dat is lastig als iedereen vraagt 'en?' dus nee, ik ga ook proberen het voor mij te houden.

Voel je je verder goed met de deca? Ik merk dat ik wel wisselend ben in mijn gevoelens en gedachtes hoor: soms kan ik echt een beetje depri zijn en soms kan ik weer even als vanouds genieten: de laatste tijd is het evenwicht even weg in negatieve zin en dat moet echt weer even terugkomen: het weekend komt eraan en we gaan leuke dingen doen dus dat moet goedkomen:)!

8. Nikaatje

Ja, herkenbaar Saskia...ik vind het aan de ene kant wel fijn dat mensen weten waar ik mee bezig ben, maar de precieze dag van de IUI hou ik voor me. Heb geen zin om elke keer vragende blikken te zien.

Amy: een coitusverbod houdt in dat je weer veilig moet vrijen;)

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik voel me behoorlijk k*t door de deca ;)
    Ik voelde me zo goed, en nu weer zo labiel, emotioneel, moe moe moe, lusteloos, vreetbuien, totaal geen zin in seks... Grrr! Tis voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Verder wil ik jullie even laten weten dat ik weer in wonderen geloof! Vandaag te horen gekregen dat de verkoop van ons huis toch definitief doorgaat!!! Zelfs de makelaar kon het niet geloven, maar de hypotheek is rond :D
    29 maart moeten we er al uit! Lekker dicht op de waarschijnlijke punctie ;)
    Maar blijkbaar moest het gewoon zo zijn en moest deze ICSI gewoon doorgaan ofzo...

10. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wauwieeee sas! Wat goed, wat fijn! Het heeft zo moeten zijn, de positieve fibe staat jullie kant op, joehoe, dit moet goedkomen!!! En, wat bale dat je je zo rot voelt meid, laat het gewoon zijn omdat het dit keer helemaal goed moet zijn maar ik weet die deca is gewoon pittig!

Nikaatje, das k.. dat je nu ook nog eens een seksverbod krijgt, je wil elke kans grijpen, ik kan mij indenken dat je er behoorlijk van baalt, die positieve fibe van Sas moet nu ook gedeeld worden met jou hoor!!!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, ik ben helemaal voor een positieve vibe in dit topic!!!

Die deca is inderdaad pittig spul! Er zijn momenten dat ik mezelf niet eens herken, maar er zijn gelukkig ook heel erg veel momenten dat het gewoon prima gaat. We slaan ons er wel doorheen en Sasman moet af en toe gewoon even zijn oren dichtdoen en bukken ;):)

12. Nikaatje

Jee Saskia, wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd! Had stiekem al wel gehoopt dat ´t toch nog goed zou komen, het hypotheekwereldje maakt rare sprongen de laatste tijd.

Wel vervelend dat je nu weer zo´n last hebt van de hormonen.

Ik heb trouwens ook last van m´n eierstokken en sinds gistermiddag (helderrood) bloedverlies. Geen idee wat dat nou weer kan zijn; dacht eerst een ovulatiebloeding (nooit eerder gehad overigens), maar het duurt nog steeds en begint meer op een menstruatie te lijken...terwijl ik precies een week geleden de laatste FM had en er toen nog niks gesprongen was (geloof ik)!

13. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Nikaatje, heb je er nog steeds last van? Je lijf kan rare dingen doen he, het zou natuurlijk het allermooiste zijn als het iets anders betekent maar dat kan nu niet geloof ik he?

Bij mij begint de ongi ook een beetje te komen, veel te vroeg waardoor ik kan overwegen om toch nog voor onze vakantie een cryo-terugplaatsing te doen, tegelijkertijd heb ik even geen zin in teleurstellingen en zeker niet als ik op vakantie ga....

Verder gaat tie goed, we hebben alleen week met iets te veel financiele tegenslagen; autokeuring a €1500,-, adoptiekosten a €900,- toen kwam mijn eigen risico van de medicijnen enz. en nu blijkt ook nog dat er afgelopen nacht waarschijnlijk iemand tegen onze auto aan heeft gereden zonder een briefje achter te laten grr....even bale allemaal maar goed, het is en het blijft 'maar' geld en als ik dan naar die beelden van Japan kijkt is alles relatief.

Meiden, fijne dag, geniet van het weekend!

Deel Deze Pagina