Afvallen voor een kleintje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door TessMe, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Zijn er meer meiden die aan het afvallen zijn voor een hopende zwangerschap? Ik heb zelf net een 2de miskraam achter de rug. Het hartje klopte niet meer na 8w3d. De "bevalling" was best heftig. Heb er echt 6 uur weeen van gehad. Ik ben nog onder behandeling bij een gyneacoloog. Hij heeft niks van me gewicht gezegd maar denk zelf dat het daaraan ligt. Met name mijn eetgewoonte. Die heb ik vorige week drastisch veranderd en heb zelfs een hometrainer gekocht! Moet nu maar eerste menstruatie afwachten en wil zelf daarna in ieder geval mijn bloed laten controleren. Er zullen vast meer topics over zijn maar wilde er zelf 1 gaan bijhouden. Hoop op meer meiden om lekker te kletsen.

2. Daphne81

Daphne81 Lid

8 jan 2006
    99
    0
    0
    Hoi!

Hier nog een afvaller!
    Ik moet afvallen voor wij behandeld kunnen worden, minstens 20kg. Inmiddels is het 10 dagen geleden dat we ons intakegesprek gehad hebben en sinds die tijd ben ik al ruim 2kg kwijt. :) Heb vaker geprobeerd te lijnen, maar nu heb ik een goed doel en lukt het veel beter! :)
    Moeilijk hoor, een miskraam! Sterkte!

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik wens jullie beide veel succes met afvallen, ik zelf hoef dat niet meer maar misschien een klein advies, let op koolhydraten.
    Ik ben ruim 12 kilo afgevallen in ong 2,5 maanden door het minderen/stoppen met het eten van koolhydraten..

4. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi daphne,

Zie dat jij ook al lang een kinderwens hebt. Wij zijn vanaf september 2008 bezig. 2 miskramen gehad. 1 met 5w en nu met 8w3d. Best raar als je al een hartje hebt gezien. Ik weet natuurlijk niet zeker of het aan mijn gewicht ligt. Maar afvallen kan geen kwaad. Hoop dat de uitslagen goed zijn van de onderzoeken.

@jane
    Mijn moeder doet ook een koolhydraat arm dieet idd. Jammergenoeg ben ik een broodeter. Ik let nu erg op calorieen. dat ik rond de 1300 uit kom.

In het verleden ook vaak genoeg geprobeert te lijnen, maar heb nu echt een doel. En het gaat ook veel beter nu.

5. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Ik ben deze ronde ook begonnen met afvallen, ben opzich niet veel te zwaar 5 kilo overgewicht.
    maar we zijn al even bezig en weet niet of dit er misschien invloed op het zwanger worden heeft.
    vandaar dat ik ben gaan afvallen, en als het eenmaal zover is komt het er ook weer aan.
    Dus wat ik kwijt ben, zal mooi zijn. :D
    Succes allemaal met afvallen!

6. TessMe

TessMe Niet meer actief

@ nataik
    Denk niet dat 5 kilo invloed heeft. Het duurde bij ons ruim een jaar eer ik zwanger was. En nu ruim anderhalf jaar verder en nog niks. Dus kan goed dat het gewoon iets langer duurt.

7. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi meiden,

Mijn BMI bij mijn eerste was 31, op het einde 35. Ik heb nooit ergens last van gehad. Door de VK moest ik mij laten testen op suiker. was ook negatief. Nu wil ik graag een tweede. Ik ben nu inmiddels 6 kg afgevallen met weight watchers. mijn BMI is nu 31.5. Vind het aan de ene kant jammer dat ik geen slanke zwangerschap kan hebben, maar uit ervaring weet ik, dat het ook totaal geen probleem hoeft te zijn.
    Heel mijn zwangerschap had ik trouwens geen auto en dat houdt je zeker fit!

Groetjes Alwine

Deel Deze Pagina