Hoe zit dat nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssgerundt, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben op 14 mei gestopt met de pil (had de pil net weer 1 week ingenomen)

Op 17 mei sex gehad en daarna gelijk een bloeding gekregen, dus ongesteld geworden volgens mij.
    Afgelopen zondag hadden we sex en had ik gelijk daarna weer een bloeding.
    Ik dacht, misschien iets geraakt of zo, maar nu heb ik het al 4 dagen.

Is het dan toch al de menstruatie en hoe moet ik nu gaan rekenen i.v. met eisprong, cyclus...???

Ik had het bij mijn laatste zwangerschap niet!!!
    Misschien een beetje verwarrend mijn verhaal, sorry!

2. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    denk dat je cyclus een beetje van slag is omdat je dus niet aan het eind van je pilstrip gestopt bent...
    zal even afwachten worden wanneer het weer op een normale cyclus zit. niemand zal je kunnen zeggen wanneer je nu je eisprong hebt (of je moet ovulatietesten gaan gebruiken)

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    zou kunnen dat je deze maand een korte cyclus hebt...of je 1e bloeding was een doorbraakbloeding en heb jed nu je echte 1e ongi..

ik zou van zondag uitgaan als eerste dag van je cyclus...je ei komt gemiddeld op dag 10-18 van je cyclus dus als je dat aanhoud zit je waarschijnlijk wel goed...gewoon veel klussen..hihi

het blijft lastig omdat dit je eerste cyclus is na je pil dus je weet nog niet precies hoe lang je cyclus gaat duren...

je kunt natuurlijk ovutests halen dan weet je precies wanneer je ei is...en ook wanneer dan waarschijnlijk je volgende ongi komt...

succes

Deel Deze Pagina