Moet het ff kwijt hoor. Ben even zoooooooo boos Ik zou vandaag lekker naar babydump gaan om wat spulletjes die ik nog niet heb. Mijn man moet naar Sparta-Ajax en zou mijn auto nemen, zodat ik met zijn (ruimere) auto kon. Heeft hij voor het gemak ook zijn eigen sleutels maar meegenomen ! (niet bewust natuurlijk....). Hij kan ze ook niet even brengen want ze moeten nog wat mensen ophalen en zijn anders te laat...... Die #@#$%^&^&^($& voetbal! Vroeg m'n bed uit, lekker gedouched, alles aan kant.... En ik zit nu dus de hele dag thuis..... me dood te vervelen.
De reservesleutels liggen op de zolder. Ik kan daar niet op, is 2 1/2 meter hoog, durf ik niet. En dan nog weet ik niet in welke doos ze zitten (zijn net verhuisd). Openbaar vervoer gaat em ook echt niet worden. Ik woon in een gehucht, zondags heel weinig bussen. Voor dat ik dan bij babydump ben is die zaak al lang gesloten.... Sjonge, inderdaad, ik had me er zo op verheugd.... Mijn broer komt zo om de trap vast te houden, dan klim ik op zolder. Hoop dat ik em kan vinden....
Mijn 2 vriendinnen die enigszins in de buurt wonen hebben allebei 2 en 3 kids... Kunnen ook niet weg, of hebben al afspraken..... Zeggen ook: joh, dan ga je van de week toch een keer.... Maar ik wil NU! (hormonen? ) Bedankt voor jullie adviezen, maar tot nu toe lijkt me het vinden van de reservesleutel of toch maar thuisblijven de beste optie
o meid toch! Ik weet hoe je je voelt, ik ben ook meestal van NU EN NIET LATER! en dan erggggg balen als het niet NU kan.. succes met zoeken meid! xxx
Balen meid, IK hoop dat je de reservesleutels nog kunt vinden. Zo niet, probeer er dan toch nog een leuke zondag van te maken! Liefs, Wup
Oh bah, mijn man heeft ook een keer de lkinderwagen in de kofferbak van de auto laten zitten zodat ik de volgende dag nergens heen kon :x
Nou, die reservesleutel heb ik niet gevonden. Maar mijn schoonzus belde, dat ze wel zin had om mee te gaan, dus die rijd nu..... Heb ik TOCH mijn zin