Hallo, ik heb zo juist een maand geleden een miskraam gekregen,en willen graag weer opnieuw proberen om zwanger te raken. Nu heb ik in het verleden de ovulatie testen gebruikt (die van 29 tot 35 euros),zonder goed resultaat. Nu zag ik bij de apotheek ook een heel duur ding van persona ronde de 85 euros. mijn vraag is wat is dat nou en hoe gaat zo iets in zijn werking? heeft het goeden resultaten? bedankt
Hallo Rosanna, Er is hier ook een topic over persona. Er wordt nu veel informeel gekletst, maar vooral op de begin pagina's staat veel info en je kunt er nog steeds al je vragen kwijt. Zelf heb ik de persona 2 maanden gebruikt. Ik vond het erg handig. Ik kon duidelijk mijn eisprong vinden. Ook handig vind ik dat je bij deze testjes met ochtendurine mag testen, bij andere ovu testen mag dit vaak niet. Je kunt hem trouwens ook via marktplaats kopen, heb ik toen gedaan, voor 25 euro, info-boekje kun je gratis aanvragen bij persona. En je gebruikt de persona dan natuurlijk omgekeerd, want het is eigenlijk bedoeld als anticonceptie. Als je specifiekere vragen hebt, dan moet je die nog even opschrijven...kom wel weer even kijken
Ik ben deze maand begonnen met de persona, alleen helemaal geen eisprong gehad. De persona is eenmalig zo'n 80 euro en daarna 14 euro per maand voor testen. Als je de persona nieuw koopt krijg jer gelijk twee doosjes testen bij voor de eerste maand (dan gebruik je 16 ipv 8 normaal).
Hoi wup Dat hij hem niet gevonden heeft wil niet zeggen dat je geen eisprong hebt gehad hoor. In de maand dat ik zwanger werd had ik ook geen eisprong volgens de persona
Rossani, Ik heb er nog 1 liggen als je interesse hebt. Voor mij was hij niet geschikt omdat mijn cyclussen te lang waren > 36 dgn. Als je me een persoonlijk bericht stuurt komen we er samen wel uit. Groetjes Elke
Ik heb volgens de echo's die ik bij de fert. arts kreeg geen eisprong gehad. Vrijdag was er helemaal geen groeiend eiblaasje te zien terwijl de persona nu zondag opeens een ei symbool gaf. klopt dus helemaal niks van. De streepjes op het testje waren eigenlijk niks anders dan de afgelopen twee weken.