Wie heeft er nog Ah muppetzegeld over? Ik heb evt 3 Etos babyzegels , bonnen voor gratis Nestle groeie start 2 (eerst kopen dan ggeld terug)of ik betaal de vz kosten. gr
Ik ben nog op zoek naar 5 muppetzegels, mocht je ze nog hebben Velobabe hou ik me aanbevolen (heb alleen geen etoszegels op het moment, wee tniet waar je het anders voor wilt ruilen...?) Ennuh moet jij niet bevallen Of ga je weer over de 41 weken heen
Ook ik zoek nog zegels....ZOu graag 2 handpoppen bij elkaar sparen,maar helaas geen AH in de buurt. Mocht je nog over hebben(ik zoek nog 11 zegels)stuur me dan even een berichtje.Alvast super bedankt namens mijn dochter!
@Kanelly Als je me je adres pb't dan stuur ik de zegels op. Jij reageerde tenslotte als eerste. @Yj81 en Candijtje Waarschijnlijk dit weekend wel weer zegels dus als je ze wilt roep je maar. @Candijtje Ik vind vandaag wel een mooie dag om te bevallen, nu de kleine nog...10-02-2012...
Ik heb nog 6 Muppetzeges over en wil ze ruilen voor etos zegels. Mocht je interesse hebben, stuur me een PB.
Hier zijn overal de poppen uitverkocht helaas... Je krijgt nu een pakje kaarten van de muppets, dan hoef je geen 1 euro te betalen.. Echt jammer!