Niet het zelfde als het plaatje maar wel hartstikke leuk kapsel, staat je goed. Denk dat het ff wennen is.
Ik zou proberen het wat platter te dragen. Jij draagt het omhoog en op de foto is het naar voren gestyled. Misschien even vragen hoe je het het beste in model kan krijgen? Uit ervaring () weet ik dat het best lastig kan om precies een foto na te knippen omdat ieder haar weer anders is.. Al is dit wel iets te kort. Het staat je wel super!
Haha platter dragen staat heel raar omdat de "lange" kant net iets langer is dan de korte kant. Het is het net niet zeg maar.. Ze was blij dat ik toch nog even langskomen en gaf me een tip qua stylen. Al is dat ook niet wat ik wil.. Maar meer kan ze niet doen voor me dat snap ik wel en is ook goed. Ze zei ook dat ze mij misschien gepusht heeft om korter te gaan. Waar ik nooit ja op heb gezegd dus beetje apart. Zij Had waarschijnlijk een beeld in haar hoofd wat kennelijk zwaar anders was da mijn beeld van wat ik wilde en daar is het dus mis gegaan.. Beetje jammer dat het op deze manier moest en ze maar gewoon is gaan knippen. Ik weet ook niet wat voor beeld zij heeft van hoe ik het zou moeten dragen. Waarschijnlijk zoals ik het Had op de foto. Maar ze zijn me thuis een beetje zat dus ik mag er niet meer over zeuren ik laat het nu gewoon zo en hoop dat het heel snel groeit. Al zal ik er dan ook niet veel meer mee kunnen..
Dat het niet zoals het plaatje zou worden dat wist ik. Maar normaal snapt ze mijn bedoeling wel en houdt ze ook rekening met de vorm van mijn gezicht. Wat ik dus wilde was het haar over mijn oren zodat ik nog wat lengte Had en wat meer laagjes zodat ik het een beetje rommelig kon stylen en wat meer volume Had... nou dat is dus niet gebeurd want ik kan het niet opzij dragen, maar moet het naar achteren dragen
Als ik het opzij kam zit het dus zo... Let ook vooral niet op mijn gezicht, werd echt chago van mijn coupe zo..
Op de foto is het een soort van getoupeerd en de bovenlaag er overheen gekamt waardoor je meer volume krijgt! Zou dat is proberen!
Op de eerste foto vond ik het wel leuk maar ik snap dat je het plat niet mooi vindt, past niet zo bij je gezicht. Ik zou kijken of je er met touperen en haarlak wat meer volume in krijgt. En een ander kleurtje is ook niet gek, deze kleur haalt het rood in je huid wat naar boven. Andere kapper zoeken en kijken of ze er wat mee kunnen? Als je dit echt niks vind tot tranen aan toe, zou je een andere kapper carte blanche kunnen geven want voor jouw gevoel wordt het "niet meer erger". Overigens vind ik het toch echt niet om te huilen en kun jever best wat pittigs van maken maar ik herken de teleurstelling wel!