Ik ben vandaag naar de kapper geweest om mij haar te kleuren. Kwam er met een blij gevoel vandaan maar toen ik thuis kwam keek manlief me wazig aan. Hij vindt de kleur (behoorlijk blond) niet mooi. Toen kwam ik de woonkamer binnen en dochter kijkt me aan. Ze doet direct haar hoofd naar beneden en wil me geen kus geven. Ze vindt mijn haar ook niet mooi. Later zei ze dat ze het wel mooi geel vond. Ik ben wel blij met mijn haar maar moet ook even wennen. Helemaal na deze reacties. Weet iemand hoe je de gele gloed er wat van af kan zwakken?
Inderdaad , heel veel wassen en in laten trekken met zilvershampoo.. Maar ben nu wel benieuwd.....foto??
Ik vind het jammer voor je dat je zelf een blij gevoel had, en nu door reactie van manlief onzeker bent... Als jij het maar mooi vindt, toch?
Je dochter moet gewoon even wennen denk ik. Het is waarschijnlijk gewoon even te nieuw voor haar. En wat jou man betreft, leert hij er maar ook aan wennen en anders lekker pech, als jij het maar mooi vind toch. Jij moet het dragen.
ja zilvershampoo,als jij het mooi vind is het goed toch!! niks van aantrekken. (btw als het te geel blijft,terug naar de kapper een asblond kleur erover laten zetten,gaat geel weg van)
Als je al geel van de kapper komt, zou ik terug gaan. Was het thuis verkeerd gegaan met kleuren dan zou ik aan de slag gaan met zilvershampoo oid. Maar bij de kapper moet het gewoon goed zijn.
Hoe leuk het ook is om leuke reacties te horen. Belangrijkste is dat jij er blij mee bent. Ik heb mijn haar zwart laten maken met een rood / violet gloed eroverheen. Ik ben er superblij mee. Sterker nog, volgende keer wordt de gloed vol violet. Wat een ander denkt is leuk, maar niet belangrijk. Geniet er lekker van .