Naar de kapper - jongetjes :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.827
    3.623
    113
    Nav het andere topic: wie wil een foto plaatsen van het kapsel van je kleine man? Mijn zoontje heeft tot nu toe heel fijn, vlassig haar gehad, waar weinig mee te beginnen viel, maar langzaam aan begint het wat te worden. Maar hoe ga ik dat in vredesnaam stylen??

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier haar dat alle kanten op gaat behalve de goeie dus wij gaan voor de tondeuse look :D

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wij hebben de zijkanten wat korter, vanvoor naar achter doorlopend en het overgebleven haar omhoog

4. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Mijn mannetje heeft veel haar, sunds zijn geboorte al. Hij gaat dan ook al vanaf twee weken naar de kapper:D Om de zes weken wordt hij geknipt. Dat klinkt overdreven, Maar de kapper is zijn tante;)
    Gister is hij weer geweest.
    Ik zal eens een foto opzoeken. Het is niet te kort, er zit een beetje slag in. Ik maak er altijd maar wat van met wat gel van papa.

5. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik laat het langer groeien, bemn blij dat hij lekker veel haar heeft nu (is tijdje een Opaatje geweest heha). Er zit nu nog geen model in, behalve aan de voorkant een beetje een lok, die omkrult en aan de achterkant wat langer.

Kort knippen of scheren vind ik persoonlijk niet mooi.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier van beide jongens zijkanten en achterkant opgeschoren met stekeltjes.
    Bij de oudste direct al gedaan, die heeft een giga bos haar. En dat zweet als een malle.
    De jongste is lichter en heeft ook dunner, blond haar. Daar heb ik het even langer laten groeien.
    Maar dat vonden we geen gezicht.

Zo hebben ze het nu ( was een gekke foto hoor, maar heb even geen andere op de laptop staan ).

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    hahaha!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier gister voor de 2de keer laten knippen. Het is nu achter bijgeknipt (hij had zo'n kleine staartje in z'n nek kuiltje haha) en bovenop korter. Nu kan zijn haar in het midden wat stoer omhoog of naar voren met een Kuifje. Vond stekels oid nog niet bij hem staan. Hij is ook heel licht blond en heel fijn haar dus hier altijd papa zijn gel in want anders zit het niet..

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer gingen jullie voor het eerst naar de kapper met jullie zoon? Mijn zoon heeft ook zo'n lelijk nesthaar matje in z'n nek... Kan ik daar al wat aan laten doen?

10. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Grote (half)broer heeft echt van dat vlassige melkboerenhondenhaar maar is inmiddels 15 en wil het nu persé lang laten groeien terwijl kort hem veel beter staat, maar goed, dat is een puber... ;);)
    J. heeft mijn haar, een echte curly wurly en dat worden steeds meer pijpenkrullen dus dat laten we ook lang groeien...
    We hoeven niet veel aan de styling te doen, het krult zoals het krult, gewoon een beetje lotion erin, verder niks.

In het begin was het ook heel vlassig maar heb het een paar keer zelf met de tondeuse bijgewerkt en zo rond zijn 1e verjaardag is hij een keer naar de kapper geweest om er een nette, korte coupe van te maken, maar nu krult het zo dat ik het zonde vind...

Hier een foto van de broers... :D

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Dit was zijn korte coupe, foto vlak nadat hij bij de kapper vandaan kwam...

12. Mellbee

Mellbee Actief lid

28 aug 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owwwww wat grappig Mango; zoveel verschil!!!

13. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ja, bizar he???
    Echt dag en nacht... :p

14. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik weet ook niet zo goed wat ik met het haar van mijn zoontje aanmoet. Hij heeft een enorme weerborstel waardoor het steeds net niet valt zoals ik het wel... Ik heb wel een stekeltjes gedaan, maar dat vond ik niet zo leuk staan bij hem...

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben de 1e 2 keer de tondeuze eroverheen gehaald op stand 4.
    Maar dit was min of meer noodzakelijk omdat ie een raar plekje op zn hoofd had waar vaseline/paraffine opgesmeerd moest worden. en met wat langere haren word dat een enorme vette boel.

Nu houden we het alsnog kort omdat ie een pigment stoornis heeft en dus 2 verschillende kleuren haar, blond en spier maar dan ook spier wit. En daarbij is lang haar bij deze stoornis echt niet mooi. en ook een beetje om opmerkingen van andere te voorkomen. Er is mij pas zelfs gevraagd of ik zn haar verf!!! pfff Tuurlijk bij een jochie van 1,5 doe je dat :( Heb heb haar gevraagd of dit sereus bedoelde en toen werd het een beetje weggelachen.:x
    Hij heeft precies een baan bovenop zn hoofd lopen wat spierwit is en ik zet dat nog wel eens recht op als een korte hanekam. de zijkanten worden met de tondeuze bewerkt.
    Klinkt misschien heftig maar het staat hem heel schattig.:)

16. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    zat gisteravond op de tablet dus kon geen foto toevoegen.
    Hier nog eff een foto van onze stoere man met zn stoere kapsel.

Bijgevoegde bestanden:

17. Bruinoogje

17 nov 2011
    99
    0
    0
    Hier hebben we ook een haarprobleempje, haha.
    Ik heb het met 5 maanden al een keer geknipt, maar dat vond ik echt niet mooi staan.

Nu krijg ik het met gel aardig leuk naar de zijkant gekamd, dus ik denk dat we het misschien nog even zo laten.

Bijgevoegde bestanden:

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dit is mijn jochie :p

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#19 MMarianne, 18 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2013
    Hier haar wat recht omhoog groeit dus vandaar de tondeuselook :D

20. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Ons zoontje heeft ook best een flinke bos haar en is met 8 maanden voor het eerst naar de kapper geweest. De babypuntjes eraf. Nu doe ik een haarknip cursus en knip ik het zelf. We willen het een beetje lang/vol laten dus ik knip de zij- en achter kanten een beetje op, niet teveel en dan bovenop iets langer. Beetje gel erin en iets opzij en klaar is kees!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina