Naar de kapper - jongetjes :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door EdN, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

2. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Mijn zoontje heeft ook een behoorlijke bos snel groeiend haar. Wil het eigenlijk voor de zomer op laten scheren, is dat al een optie met 19 mnd? Of is dat een beetje vreemd?

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Hier gaat bij beide heren de tondeuse er overheen. De een heeft van dat fijne blonde pluishaar wat alleen maar rechtop staat (hebben we alleen af en toe een beetje bijgepunt, zo heel veel heeft hij nog niet) de ander heeft een flinke dikke bos, die hebben we toen hij een maand of 3 was voor het eerst onder handen genomen omdat het echt nergens naar zat. En zo houden we het een beetje bij: achterkant en zijkanten lekker kort, bovenop wat langer zodat het evt wat stekelig gemaakt kan worden. Bij allebei ziet het er niet uit als we het langer laten. Thomas lijkt dan volgens z'n zus net een paardenbloempluizebol en Lucas volgens z'n vader net een tv dominee ;)
    Ik heb van een kapper ook begrepen dat dat eigenlijk ook het beste is, hij zei: in het begin lekker kort houden, dan krijgen ze de mooiste bos haar.

Bij m'n dochter hebben we het juist wel laten groeien, alleen rare pieken bijgeknipt totdat het op 1 lengte was, met anderhalf had ze een mooi gelijk bobje tot net onder d'r oren en dat hebben we zo lang laten groeien.

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Soms doe ik het zo maar omdat ik zijn haar wat langer wil laten groeien word hij nu te hoog en kam ik het een beetje opzij. Krijgt hij een beetje een retro look :)

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

zoonlief hier is geen fan van haren knippen, dat voorop gesteld. Dus echt mooi in model knippen is er niet bij, daar heeft hij geen geduld voor.

Hij heeft echt heel dik en stug haar (van zowel papa als mama georven) Als ik het bovenop wat langer laat groeien blijft het heel plat liggen. Doe ik er wat gel in dan is het met 5 minuten helemaal weg en ligt zijn haar weer plat. ;) dus voorlopig nog even aanmodderen wat het beste en makkelijkste kapsel is. Lang haar vind ik echt vreselijk staan bij een jongen.

zo zit het als de gel er net in zit en alles nog goed zit :D

Bijgevoegde bestanden:

6. glimworm

glimworm Niet meer actief

maar meestal zit het gewoon zo:

Bijgevoegde bestanden:

7. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Haha, ja het haar van mijn oudste zoon valt ook helemaal plat op zijn hoofd als ik er niets in doe. Ik heb nu een ultra sterke gel gekocht (die echt hard wordt) daarmee blijft het wel overeind staan, want ik hou juist niet van dat platte haar.
    De jongste heeft juist van zichzelf haar dat omhoog groeit. Daar doe ik nog niets in zijn haar, maar heb het wel laatst bij de kapper netjes laten knippen.
    En netjes voor mij betekent kort opknippen van achteren en de zijkant en op z'n hoofd stekeltjes overhouden.
    Het groeit zo hard! Je blijft bezig!

Deel Deze Pagina