Groeien de teennageltjes van jullie kindjes ook nauwelijks? Ik heb ze nog niet 1x hoeven knippen. Dit in tegenstelling tot de vingernageltjes.
mijn zoontje is ruim 5 maand, en ook nog nooit de teennagels hoeven knippen... vingernagels daarintegen bijna elke week ( op de eerste 6 weken na natuurlijk)
Teennagels groeien bij iedereen minder snel dan je vingernagels. Ik heb Robyn d'r teennagels nog maar 4 keer geknipt geloof ik. Haar vingernagels daarentegen moet ik 2x per week knippen.
Wat een goed topic, dat vroeg ik me nou ook altijd al af Ze is bijna 10 maanden en ik heb ze serieus pas één keer geknipt, en dat was maar een HEEL klein stukje
Inderdaad, wat een goeie vraag!!! Hier ook een meisje van 5,5 maand, vingernageltjes moeten 2x per week en teennagels heb ik 1x geknipt een tijdje terug maar dat was meer voor het idee dat ik daar ook eens wat aan had gedaan
Hee dat is grappig om te lezen....ik moet Iris haar teennagels wel minimaal 1 keer per 2 weken knippen.....dat is dus heel vaak vergeleken bij de meeste andere baby´s! Haar vingernagels groeien ook wel behoorlijk hard, die knip ik minimaal 2 keer per week.
Teennageltjes knip ik om de 2 weken, dan kijk ik ff na welke wat langer zijn en die knip ik dan. De vingernageltjes die moet ik om de 4/5 dagen wel knippen.
Nee, teennagels nog niet geknipt. Ik ben hier erg verbaasd over dat ze zooooooooo langzaam groeien. Vingernagels knip ik 2 x per week. Niet normaal hoe snel ze groeien! Hebben jullie dat ook?
Hmm hier ook nauwelijks... maar 1 nageltje op dr grote teen lijkt de neiging te hebben om in te groeien en omdat het dus nauwelijks groeit... lukt het me ook niet ech tom het goed te knippen als iemand tips heeft....
Nagels hebben licht nodig om te groeien. Als je veel met open schoenen loopt, zullen ze sneller groeien.
Bij mijn meisje knip ik ze toch wel regelmatig! Ik vind het zo naar als ze aan het kruipen is en haar voetje gaat iets naar achter dat haar nageltje blijft hangen.... Moet er niet aan denken dat het nageltje afbreekt of scheurt!
Heb gister net 1 nageltje gedaan, omdat daar een puntje aan kwam. Maar verder groeien ze niet zo hard.
Denk dat ik nu zo'n 3x de nageltjes van de tenen hebt geknipt. Ze scheuren ook snel af omdat ze makkelijk omvouwen. Ook als ze nog helemaal niet lang zijn. Maar wat een gepriegel!