Naar de kapper

Discussion in 'De lounge' started by klarinet, Apr 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik betaal 37 euro voor wassen, knippen fohnen/ drogen..
    Maar ga niet zo vaak..

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Neeeeeeee, geen brainwash!!! OOOOH my god, wat hebben zij mij ooit eens verknipt zeg! Ik schaamde me rot de terugweg naar huis.... Ik heb een bril, en als ik die af doe, zie ik erg slecht, dus kan ook niet meekijken.
    Toen ik later bij een andere kapsalon kwam (waar ik nu altijd heen ga), moest ik mijn bril weer afdoen en kwam het gesprek op Brainwash. Ik zei dat ze mij zo verknipt hadden en mijn kapper zei toen: "ooohh, jij ook al??" Schijnen erg veel mensen verknipt te zijn dus... De kapper die ik had vertelde me ook nog dat hij op de kappersopleiding in het eerste jaar stage moest lopen. Bij zijn stageadres werd hem langzaam alles geleerd en mocht hij pas na een paar maanden zelf kleuren. Een paar klasgenoten die stage liepen bij Brainwash mochten gelijk de 1e week al wassen, kleuren, knippen en föhnen.
    Ook met haarkleuringen schijnt het niet echt lekker te gaan. Een collega van me moest 's nachts naar de huisartenspost omdat haar hoofd zowat in brand stond nadat ze de dag ervoor een haarkleuring had laten doen bij... Jawel... Brainwash.

Bij de Jumbo kreeg je een hele tijd terug bij 15 euro of meer een kaartje voor 20% korting bij Brainwash. Ik heb die vrouw aan de kassa vriendelijk bedankt, omdat ik daar nooit meer heen ga sinds die ene keer en al die verhalen. De caissiere moest ontzettend lachen, omdat ik de zoveelste was die het kaartje niet aan nam. Ze raakten de kaartjes maar niet kwijt.

Dussss..... Bedenk je goed voordat je naar Brainwash gaat! :D

3. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    De ene zal het een super kapsalon vinden en de ander vind het niets.
    Je kan het een keer proberen. Gewoon knippen en wassen. Bevalt het niet weet je dat en ga je opzoek naar een andere kapper. Zoveel mensen zoveel meningen.

4. Danoontje

Danoontje Bekend lid

Jun 4, 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Hier zit ook de Brainwash en me vriend en zoontje zijn nu al een paar keer geweest. Geen klagen over.

Vorige week ben ik zelf een keertje gegaan en omdat ik eerst de kat uit de boom gekeken had bij me vriend en zoontje ging ik het nu eens zelf proberen.
    Nou ik moet zeggen ik heb geen klagen, het is goed geknipt geen gekke dingen en precies wat ik gezegd had wat ik wilde hebben.

Volgende keer ga ik weer gewoon naar Brainwash maar vraag wel naar de kapster die mij vorige week ook geknipt heeft.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben het hier goedkoop. Ik doe mijn man altijd met de tondeuse, eens in de 5 a 6 weken of zo. Dus dat ding heeft een paar jaar geleden 80 euro gekost of zo en we hebben de kapperscentjes er allang uit.

En ik ga eens in de 6 weken ongeveer (of langer) naar een kapper een paar dorpjes verderop. Daar betaal ik voor alleen knippen 12,50. Mijn haar was ik thuis voor die tijd even. En dat raad ik iedereen ook aan om te doen, scheelt je wel in de kosten en je zit ook korter in de kappersstoel!

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Hier ook wel eens naar Brainwash geweest,maar een gemiddelde wachttijd van 2 à 2,5 uur is wel normaal..En sorry hoor, maar dan betaal ik toch liever 5 euro meer bij ee andere kapper hier in de buurt!

Qua kwaliteit tja..het is net wie je knipt! De laatste keer was ik wel tevreden, waarschijnlijk omdat ik er ook ontzettend op heb gelet dat me neit te veel werd afgeknipt (heb lang haar en heb al een trauma van een kapper die me te veel heeft afgeknipt ooit) De kapster was ontzettend oplettend en heel bang om te veel te knippen8)

Maar nee, ik sla Brainwash over
    Oja, kleuren doe ik altijd zelf, voor 7 euro heb ik mijn eigen haar gekleurd 1x in de 6 weken(Verf haal ik bij de kapperswinkel)

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Dom vraagje maar wat is brainwas?

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hier lekker makkelijk...
    Mijn schoonzus is kapster en ik ga eens in de 8 weken en ben dan 30 euro kwijt voor knippen en verven ( lang haar :) )

9. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel :D

Brain Wash is een goedkope kapperszaak (waar je nooit heen moet gaan :D )

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vorige week bij brainwash geweest, knippen 14 en highlights ook 14. zat prima!

hier word er trouwens geen lang-haar toeslag gevraagd..

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok! ;)

En zit die winkel door heel Nederland of in één plaats in NL?

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
  13. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik begreep juist dat dat helemaal is afgeschaft ;)!
    Hier dus ook voor 14 euro, gewassen, geknipt, geföhnt enzo ;)! Maar hier dus lang haar, ene keer laat ik het recht knippen, andere keer in wat laagjes, dus kan vrij weinig aan mis gaan :) met een kort kapsel lijkt het me al een stuk moeilijker, maar oke kort durf ik toch niet :D!

Share This Page