Hoi, Hier een new mama haha Ik wil zo gaan wandelen met ons mannetje. Maar wat moet ik hem nu aan doen? En ook een mutsje? En nog steeds onder een dekentje? Het is natuurlijk erg warm.... Ik leg m in de ligbak en hij is 1,5 week oud. Tips??? Groetjes Fabienne
Ik heb geleerd, dat je de kleine hetzelfde moet aanteeken als jezelf, nou heb ik het best warm, dus ik ga zonder jas naar buiten, maar zoontje gaat nog met een dikker vest naar buiten, zonder mutsje, zou wel een dekentje doen, omdat hij toch stil ligt
Naar mijn idee is de richtlijn: 1 laagje meer dan jijzelf (kind ligt stil en heeft het dus eerder koud dan de bewegende mama). Je kan altijd even in het nekje van je kind voelen.
ja heb ik ook altijd geleerd. Maar ik vond het dan nog steeds wel lastig hoor hahahah. En ik zou ook even opletten dat je kindje niet teveel in de zon komt. Dus even de parasol op of een hydrofiel luier voor de opening van de kap hangen! Als de zon schijnt dan he.... hier doet hij het af en toe xxx
indd 1 laag extra als je zelf, heb hier ook van de kraamzorg en K.a. zolang de R in de maand zit een mutsje op bij kindjes onder de 1. nu moet ik zeggen dat ik bij mijn dochter van bijna 8 maand gister bijv echt geen muts op heb gedaan. maar bij een kindje van 1,5 week zou ik dat wel zeker doen. (al is het een dun petje wat tevens de zon een beetje afweerd)
ow dat wist ik nou weer niet... Ik heb Tycho al een paar weken al gen muts meer opgezet. Alleen als er een koude wind was of de temperatuur echt laag was..... xxx