Ik heb nog heel veel kortingsbonnen liggen voor pampers, geldig tot juni, en die wil ik nog graag gebruiken. Nou is alleen mijn vraag tot welke maat gebruik je ongeveer luiers? Mijn mannetje zit nu nog steeds in maat 1 maar gaat denk ik gauw naar nr 2. Ik heb al veel luiers op zolder liggen van maat 2 tot en met 4 Maar maat 4 is tot 18 kg, hoop je dan niet dat ze zindelijk zijn?? (geen idee hoor )
Hier stel ik mezelf ook steeds die vraag als ik weer luiers koop Mannetje is nu 4150gram en zit nog steeds in maatje 1. Hij is héél smalletjes, dus in maatje 2 verzuipt hij nog steeds. Elk weekend probeer ik het weer, maar elk weekend is maatje 2 nog steeds te groot, dus gaan we maar weer verder met maatje 1
Maud is nu 8 maanden en draagt overdag maat 4 en s' nachts maat 4+. Maud is 10 kilo ongeveer. Het ligt ook erg aan de pasvorm hoor.
mijn kindje zit nu in maat 3....en is over de 8kg.. geloof dat maat 4 vanaf 9 is...(dahct Ik) dus wat dat betreft is hij nog lang niet zindelijk hij heeft het langst in 2 gezeten trouwens...tis ook afhankelijk van het figuur...je kan nu alvast kijken of maat 2 past.. Mijn vriendin haar dochtertje van 9 mnd draagt nu maat 4
Hier is ze 9 kg en draagt ze 4+. 4 werd toch wel erg vaak klam aan de buitenkant. En toch ook een beetje strak om dr buikje. Hier een breed kindje, ze is zo'n 68 cm lang, maar heeft voor d'r middel echt al 74 en soms zelfs al 80 nodig.
Hier zit ze nu het langste in maat 4 echt al een paar maanden en geloof dat dat ook nog wel een tijdje zo blijft.
mijn zoontje is 9 maanden geweest, en zit in 4+ en mijn nichtje van bijna 2 zit in 5. op de opvang gebruiken we ook nog heel veel 6! dat verschilt heel erg per kind, en de dikte van de billen!
Mijn dochter heeft lang in mt 3 gezeten.. nu draagt ze nog steeds maat vier. ( 1 en 2 ) duurde het kortst.
Hiet met 7,5 kg al over naar maat 4. Ze heeft een bol buikje en dikke damesbenen Met elke maat gingen wij vrij snel over naar de volgende, anders zitten ze te strak om haar benen. En ze is bijna 6,5 maand dus nog lang niet zindelijk
Hier kloppen de aangegeven kilo's bij ons nooit hoor. Meiske is 20 maanden en zit al tijden in maatje 5. Ik geloof dat vanaf maat 3 allemaal wat langer begon te duren, maat 4 duurde echt heel lang. Wij rekenen 1 pak per week dus tel uit. Even andersom ben ik blij te lezen dat jouw mannetje nog in maatje 1 zit. Ik heb van mijn sm voor de nieuwe dame alweer 3 grote pakken maatje 1 gekregen dat ik me afvroeg hoelang ze die dragen kon. Laat ze toch maar liggen
Ons mannetje zit nu nog in maat 3 en dat past nog makkelijk. Hij is 8,5 maand en weegt zo tussen de 7700 en 8000 gram denk ik) Een maand terug woog hij 7660 gram. De middelste is 13 kg en 2,5 jaar en zit in maat 4 of maat 4+ en de oudste is 5 en heeft 's nachts maat 5 om en kan ook nog de maat 4+ van zijn zus om (weegt 16,3 kg) Hier zitten ze dus allemaal in kleine maatjes als ik dat met jullie vergelijk, maar het scheelt hier wel welk merk luiers ik heb.
Nou ik lees al dat ik gewoon tot en met maat 4 gewoon kan halen. Het mooie is dat ik hier bij de etos de pakken zonder bon kan omruilen Heb even zitten uitrekenen maar met al die bonnen kan ik wel 48 pakken halen en dan hebik al 18 pakken liggen Maar goed scheelt me uiteindelijk wel heel veel geld Lucas zit nu nog in maat 1en heeft er wel 10 pakken kruidvat luiers (waren toen gratis gehaald met debonnen dus dat scheelt) en 2 pakken pampers newborn 1 er doorheen gejaagd
48+18 =66 pakken genoeg voor het komende jaar! Maar waar wil je het allemaal laten? Dan kom ik ongeveer de kamer denk ik niet meer in hahah
Ja je hoopt wel dat je kindje met een bepaalde leeftijd zindelijk is, maar mijn mannetje is al bijna 3 en totaal nog geen interesse voor het potje/de wc helaas. En dwingen is hier geen optie. Van de zomer maar lekker zonder luier in de tuin . Hij heeft maat 5+ overigens. Mijn dochtertje zit nu net in maat 4. Maar die zal daar nog een tijdje in zitten.
Maat 4 zitten ze volgens mij het langste in. Bij Isabella ben ik daar geindigd ( met 2 jaar) Julian heeft nu al een 3 maanden nummer 4 en dit zal denk ik nog wel tot zijn 2e hebben ( 4+ en 4)