bloedverlies vanaf week 5

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna17, 12 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    De eerste 5 weken van mijn zwangerschap nergens last van gehad en de testen werden steeds donkerder totdat ze knalden, mijn 1e positieve test had ️ik al op 10dpo en knallend positief op 15 dpo.
    Nu heb ️️ik dus een lange vlucht gehad van 10 uur op 4 weken en 6 dagen en ️️toen ️️ik aankwam in nederland merkte ️️ik dat ️️ik roze verlies had. ️Ik gebruik al sinds de ovulatie na clomid te hebben gebruikt utrogestan 3 x 200 mg per dag.
    Ondanks dit roze, bruin en ook rood bloedverlies, nu al een week lang!
    Geen pijn, geen stolsels maar wel de hele tijd spotting ( bruine kleur) en ook rood bloedverlies, voornamelijk de eerste uren na gebruik utrogestan en dan wordt het weer roze of bruin maar heb echt maandverband nodig. Het ️️is de hoeveelheid van een lichte menstruatie zeg maar.
    Afgelopen maandag een echo gehad: er zit een vruchtzak van 0,52 cm
    Voor de rest nog niets te zien!
    ️️Ik woon niet in Nederland maar heb wel contact met mijn eigen ginecoloog in mijn woonland. Hij heeft de echo fotos gezien en zegt dat het een zakje van 5 weken is. En dat het nog allemaal goed kan komen.
    Ook omdat ️ik een zwaar gekantelde baarmoeder heb en de verloskundige mijn baarmoeder inwendig NIET kon vinden!!!
    Ginecoloog zei me ook dat een inwendige echo de enige manier ️️is om het te zien nu maar Hij wil dat ️ik een week
    wacht.
    De verloskundige zei echter dit: lege zak, veel te klein, dit kan niet goed gaan denk ️ik.
    Op het moment van de echo was ️ik 5 weken en 6 dagen. En ja ️️ik heb bloedverlies.
    ️️Toen het bloedverlies begon een week geleden een test gedaan en heel erg positief, na de echo ( dus een week later!) nu 2 dagen geleden: een nog vetter positief resultaat.
    ️️Ik weet nu niet meer wat ️️ik moet denken. ️️Ik ga gewoon door met de utrogestan en hoop het beste maar dat bloedverlies gaat maar door......
    Wie heeft hier ervaring mee en een goede uitkomst gehad ondanks bloedverlies dat Lijkt op een lichte menstruatie?
    ️️Ik voeg een foto van de echo toe:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      9
  2. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    De foto ️is van een uitwendige echo Want ️ik heb een gekantelde baarmoeder zei de verloskundige en na ongeveer 10 minuten inwendig had ze mijn baarmoeder nog niet gevonden. Ze zei er wel bij dat ze wilde dat haar colega kwam helpen want die had al jaren ervaring met echo s en zij dus niet.... Geloof nog in opleiding. Maar de colega was er niet ️️toen ze ging kijken in de andere kamer dus heeft ze ️️toen maar uitwendig gekeken en kon alleen dit van de foto vinden....
    Ginecoloog zei: inwendige echo kan niet met volle blaas en je blaas was vol! Hij heeft alle fotos gezien en zegt dat er wel
    Zeker hoop is. Dit ️️is de enige foto van de vruchtzak, de andere drie zijn van blaas etc dus niet relevant hier.
    Ben zo van slag en onzeker door dat constante bloedverlies

Deel Deze Pagina