Hoi meiden. Ons meisje gaat deze week over naar het grote bed. Ze heeft nog mooi pip behang, dat laat ik natuurlijk zitten. Maar ik wil van haar kamertje toch meer een meisjekamer maken. Nu ben ik op zoek naar een fleurige lamp, en ik vond er eentje op ZZipp.nl Aangezien onze dochter helemaal gek is op hertjes had ik deze op het oog Lamp Hert met zonnebloem | Voor de meisjeskamer | ZZIPP - Hip & Trendy Ze zag dat ik er naar aan het kijken was en ze zei meteen, ohhhh mama die is mooi Maar nu is mijn vraag, heeft iemand van jullie ervaring met deze site en de kwaliteit van de lampen? Want ze worden door hun zelf gemaakt. En aangezien dat hij best prijzig is, wil ik wel zeker weten dat het goed is.
ik zou eens bij de xenos gaan kijken daar zag ik laatst ook van dit soort dingen ik heb geen ervaring met deze lampen/site
Hoi, ik heb 2 lampen van Zipp. Eerst een hanglamp gekocht (blauw ruitje met 'vliegtuig dingen, stempels etc). Prima kwaliteit en ziet er echt heel mooi uit. Later nog gevraagd of ze er nog een kapje bij kon maken voor een staande lamp en die is ook weer heel mooi!!! ( die je op de foto ziet, heeft ze dus speciaal gemaakt) Bekijk bijlage 232265