De jongste gaat hier idd ook naar groep 6. Gaat zo snel! Gaat ze trouwens in S naar school? En toch ook idd super leuk. Ik vond de middelbare school echt fantastisch. Hij ook hoop ik.
Onze oudste was zo vreselijk klaar voor de middelbare school en met haar ik eigenlijk ook, ze was klaar met buiten spelen in de pauze, klaar met allerlei basisschool uitjes, klaar met het lesprogramma en keek echt enorm uit naar de ' echte' school. En ja ze is opeens groot geworden en ja het is heel anders maar het is ook echt wel iets om weer van te genieten. Over een paar jaar mag ik het hele traject nog een keer door met R. en op de een of andere manier denk ik dat dat anders gaat worden, dat is zo'n ander kind maar ach, daar nog maar even niet aan denken
Heftig je. Mijn dochter van 11 start na de zomer op het vwo. Zij is er zo aan toe, om nog totaal niet. Ze heeft wel een super leuke klas en heeft er zin in. Ze gaat smorgens fietsen Met 2 klasgenoten Uit groep 8. Komen in dezelfde klas. Ze is zelf op de fietst geweest naar kennismaking klas en mentor. Dus zonder mijn. Was eerste stap naar zelfstandigheid. Heeft haar wel zelfvertrouwen gegeven. Samen schoolspullen gekocht, nieuwe fietst etc. Wordt nu echt en vind het echt niks. Behalve info avond en open dag ben ik niet op school geweest.