Hoi, ik wist niet in welk onderdeel ik dit moest zetten, dus daarom maar hierin Ik heb wel eens op tv van die apparaatjes gezien waarmee je zelf het hartje kan beluisteren... (oa bij life and cooking) Wie weet waar je deze kan kopen, en of ze echt effectief zijn, en hoe duur ongeveer????
heey je kan ze bij neckerman kopen maar tis beter om even bij google te kijken heb ik ook gedaan en dan moet je kijken bij de site die iets van hsccardio ofzoiets heet zijn e ietsje goedkoper en die heb je binnen 2 dagen in huis suc6 groetjes marielle
die naam bestaat niet volgens google! en ben al steeds aan t zoeken op de site van neckermann maar zoek me suf, kan hem niet vinden... weet je niet precies meer de naam van de site??? Dus jij hebt er ook eentje? En??? werkt het goed? en hoe duur zijn ze ongeveer....
Ik heb het apparaatje gehuurd, omdat ik had gehoord dat die wat je kan kopen minder goed zijn. www.bellytalk.nl Werkte bij mij al vanaf 9 weken, heel goed en heel duidelijk, vaker nog sneller gevonden dan bij de VK.
Lijkt mij ook erg leuk! Maar kan helaas ook niets vinden bij Neckermann Wie heeft er nog meer tips? Liefs
hehe pfff het kost wat tijd maar ik heb de site gevonden die jullie bedoelen: http://www.hcscardio.nl/babysound/index.html
dank jullie wel!!! ik denk dat ik hem toch ga kopen ipv huren... en als ik jullie verhalen mag geloven dan doet die het van 49,95 ook goed toch? ga straks direct ff met mn vriend overleggen...
Wat een leuk idee! Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd en denk dat ik dit ga geven aan mijn man! Bedankt voor de tip!
www.babysound.nl 50 euri en doet het echt goed!!! Je moet het alleen niet te vaak beluisteren he! De vrouw die mn echo deed zei dat 1 minuut luisteren gelijk stond aan een paar uur echo,dus het niet niet zo heel prettig voor je kleine. Wel leuk om zo nu en dan even te luisteren hoor Heb de kleine vandaag nog even geluisterd,meteen t hartje gevonden en hartstikke duidelijk
Die babysound kan niet zoveel kwaad hoor; die werkt als een stethoscoop. Je kindje zal waarschijnlijk alleen voelen dat je op je buik zit te duwen. Die apparaten die je kunt huren daarentegen zijn van die dopplerdingen en die mag je inderdaad niet teveel gebruiken. Ik heb zelf zo'n babysound gehad en ik vond het erg leuk omte luisteren. Niet alleen naar het hartje, die was bij mij bijna niet te vinden in verband met de placenta die in de weg ligt. Je hoort ook heel leuk de schopjes enzo. Wij zijn nu zover dat we heel regelmatig naar de verloskundige gaan, dus heb ik 'm aan mijn zusje gegeven, dis is nu 17 weken...
ik heb hem net gekocht bij de babywinkel vlak mn werk dus ik heb hem net direct uitgeprobeert maar hoor nog niet veel, wel veel geroezemoes maar niet echt een hartslag.... maar ik ga er straks nog wel even rustig voor zitten, ben nu op mn werk en heb steeds klanten waardoor ik er weer bij weg moet lopen..
Hoi Melody.. erg leuk is zo'n ding joh..ik heb hem ook.. vanaf 14 wkn kon ik het al af en toe horen. Je moet alleen niet schrikken als je niks hoort.. je kleine ligt dan te ver weg zodat de babysound de hartslag niet oppikt.. waarschijnlijk hoor je dan wel de schopjes en bewegingen. Je kan hem ook het beste liggend gebruiken.. ! Veel plezier!!
oh ja... waar ik al bang voor was heb ik nu dus ook...ik maak me al zorgen omdat ik "niks" hoor... dat is niet de bedoeling natuurlijk.. Ik hoor wel veel maar wat het is??? volgens mij alleen borrelende ingewanden van mezelf...klinkt niet als een hartslag want ik kan wel mn eigen hart ermee horen... ook wel heel ver weg trouwens... maar ik ga straks thuis er nog ff rustig mee aan de gang.
Ja je hoort ook vaak alleen je eigen darmen en zo.. straks als het kindje wat groter is, kan je het waarschijnlijk allemaal ook beter horen. Zodra je je kindje voelt bewegen is het nog makkelijker.. dan voel je en hoor je het schoppen...
Ik ben ook al dagen op zoek naar een stethescoop maar ik kan ze nergens vinden, zelfs op marktplaats staat er maar 1tje te koop... Ik heb van de verloskundige hier op het forum begrepen dat je met ongeveer 26 weken het kindje met een toeter kan horen.
Ik heb het apparaatje deze week weer terug gebracht naar de winkel... Ik hoorde er geen hartslag door maarja daarvoor ben ik mss nog niet ver genoeg heen maar bij mn nicht die deze week uitgeteld! is hoorde we ook niks... terwijl we het (gelukkig) toch duidelijk zagen bewegen... Dus ik wou er niet op gaan zitten wachten tot ik wel wat van mn baby zou gaan horen want je maakt je onbewust toch elke keer wat zorgen als je niks hoort...