Ik heb al een paar weken gevoel van een blaasontsteking maar heb geen infectie want ik heb mijn urine al 2 keer laten nakijken. Nu ligt waarschijnlijk de baby gewoon tegen mijn blaas maar ik ben wel gevoelig voor blaasontsteking want ik heb het al 20 keer gehad voor mijn zwangerschap. Nu wil ik weer beginnen met het slikken van cranberrypillen van de tuinen. Weten jullie of dat mag? Zo ja hoeveel gram mag je op een dag? MIjn huisarts wist het niet zeker nl.
Ik meldde het gister bij de vk dat ik al een hele tijd cranberry slitke en zij zei dat dat heel goed was dat dat vaak helpt, is dus bij mij ook idd zo, en verder niks eigenlijk, ik slik die van DA merk zonder extra andere dingen erbij in.
pfff, nee ik weet het ook niet meer hoor. De ene zegt van wel en de ander weer niet. De dokter weet het ook niet zeker en de apotheek ook niet. Nou, ik slik ze al een hele tijd ( en drink cranberry sap) en met de baby is alles perfect in orde. Dus neem aan dat het gewoon goed is. In het begin van de zwangerschap had ik 2 blaasontstekingen vlak achter elkaar. Maar sinds ik cranberry gebruik heb ik er geen last meer van.
Ik heb het mijn hele zwangerschap geslikt. Mijn vk en gyn vonden het geen probleem. Alles beter dan een uiteindelijke antibioticakuur toch!
Cranberry is juist heel goed voor je, het zuivert, is dus ook tegen schimmelinfectie, ik neem het zelf ook, maar dan in limonade vorm!
Ik heb in een bijsluiter gelezen dat je altijd een arts moet raadplegen voor je cranberriepillen slikt. Sap is geen probleem.
Ik had geen bijsluiter bij het potje, als je gewoon cranberry tabletten koopt en niet van die vage FORTE producten met allerlei toevoegingen kan je ze gerust nemen.
Ik heb voor mijn zwangerschap heel veel last gehad van blaasontstekingen. Vaak iedere maand wel. Toen ik cranberry tabletten ging slikken was dit veel minder. Nu ik zwanger ben, heb ik meteen aan mijn VK gevraagd of ik die nog mocht slikken. Op de bijsluiter stond nl. dat het alleen mag in overleg met arts. De VK gaf aan dat het net goed is... beter cranberry tabletten dan een kuur. Een kuur is slechter voor je kindje