Damn!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esmeralda1984, 23 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmeralda1984

Esmeralda1984 Niet meer actief

Ben even stomverbaasd :$.
    Ik had gister ongesteld moeten worden. Tis wel eens vaker dat ik dan in de nacht ongesteld word maar dat is ook niet gebeurd. Toevallig had ik nog een test liggen en die gaf echt duidelijk positief aan.

Alleen nu kan ik me niet heugen dat we sex hebben gehad de afgelopen maand :) Erg he..

In november had ik ook een positieve test maar deze was licht en ben uit eindelijk toch ongesteld worden dat vond ik zo raar.

Maar goed, ik wil blij zijn maar kan het eigenlijk nog niet;).
    Ik zit me echt te bedenken waneer we sex hebben gehad. We hebben het de afgelopen maand zo druk gehad! Niet normaal.

Ik voel me verder niet zwanger ofzo. Ja af en toe een weeeig gevoel in me maag, maar that's it.

Maarrr dit kindje is voor mij meer als welkom hoor, zeker weten!!

2. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    gefeliciteerd, denk ik hahahahaha als het zo is ;)

anders vandaag of morgen nog even een test halen (clear blue digital... die liegt niet hoor :p die is zeer duidelijk )

haha maar ff met je partner overleggen... schaattt? wanneer hebben wij sex gehad?? :D

3. Esmeralda1984

tis toch erg dat ik het gewoon niet weer. In princiepe is het maar 1 keer nodig om raak te schieten toch haha.

Zal morgen wel even zo'n test halen. Liefst wacht ik nog even een paar dagen al kan ik dat niet hoor.

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0

ja maar die clearblue is gemaakt om zelfs 1 of 2 dagen voor je ongesteldheid al te gebruiken...
    dus die is wel zuiver genoeg wat dat betreft...

ik had m ook ik vond het heel fijn niet te hoeven staren om een streepje

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Bel je vk even en geef aan dat je niet weet hoe lang je zwanger bent... Kan dus ook maar zo zijn dat je nu al 8 weken bent, omdat je vorige x een positieve test had.. Bloedverlies komt vaak voor in een zwangerschap, dux wie weet was he niet ongesteld.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

spannend zeg!

7. Esmeralda1984

@mm7
    Het was naar mijn idee wel een gewone ongesteldheid vorige keer. Heb nadat het over was nog getest en die was negatief.

@Sweetlakecity
    Vind het zelf ook wel erg spannend :D.

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Kan het zijn dat je vorige keer toch al zwanger was maar toch ongesteld was? Sommige mensen blijven menstrueren tijdens de zwangerschap. Dan zou je meteen al 8 weken zijn nu ;)

Oh, kruispost, never mind :D

Spannend zeg? Je hebt vast wel seks gehad haha - misschien halfslapend? :p

9. Esmeralda1984

Ik weet nog wel dat een vriendin van mijn zusje gewoon nog ongesteld was en bleek 12 weken zwanger te zijn.

Ik ben bang dt mijn vk geen echo zal doen. En mog ze het wel doen ben ik bang voor een teleurstelling dat er nog niks te zien is op de echo..

10. Esmeralda1984

Dinsdag ga ik mijn vk bellen, kijken wat ze zegt. Ben nu al 3 dagen overtijd Heb verder niet meer getest. Normaal test ik me eigen rot maar ik hou me in haha

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Misschien zo'n test doen die ook aangeeft hoelang je zwanger bent?
    Mijn moeder is de eerste 4 maanden van haar zwangerschap van mij gewoon ongesteld geworden. Daarom kwam ze er ook was na 16 weken achter bij de dokter. Ze had al wel langer het gevoel dat ze zwanger was maar door de ongesteldheid werd ze steeds ontmoedigd. :)

Deel Deze Pagina