Naar de sauna...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mich87, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Beste iedereen,

Ik ben ruim 4 maanden geleden bevallen van mijn zoontje. Voor en tijdens mijn zwangerschap was ik een enorme liefhebber van de sauna. Al snel na mijn bevalling begon het weer te kriebelen en nu ga ik a.s. vrijdag weer voor het eerst naar de sauna. Aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant zie ik er enorm tegenop....

Ik heb aan mijn zwangerschap veel striae overgehouden en mijn huid op mijn buik 'hangt' nog behoorlijk. Ik weet dat het beter wordt, en over het algemeen zit ik er niet enorm mee, maar naar de sauna is toch wel een stapje verder. Ik zet me er overheen, daarom ga ik ook vrijdag, maar ik vind het toch moeilijk om naakt met mijn 'nieuwe' lichaam rond te lopen. Ik ben toch ergens bang dat mensen gaan kijken. Ik weet dat dit niet zo zal zijn, heb verder ook een normaal postuur, maar de gedachte blijft toch spelen.
    Hoe vonden jullie dit in het begin? Hoe gingen jullie hiermee om? Ik hoop dat ik door de reacties een beetje gerustgesteld wordt...

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik zie er ook niet echt meer heel charmant uit in mijn blootje met mijn striemen en blubberbuik, maar daar trek ik me niets van aan, ben een maand geleden gewoon naar de sauna geweest en het was heeeeeerlijk. En als je dan rondkijkt, zie je dat er heel veel mensen zijn die nog minder mooie buiken hebben dan jij en die zijn niet net bevallen.

Gewoon lekker genieten dus!

3. mich87

mich87 Bekend lid

7 nov 2011
    599
    38
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Je hebt ook gelijk, er zijn in de sauna genoeg mensen die minder bedeeld zijn, maar het is toch wennen zo'n nieuw lichaam... Natuurlijk ben ik enorm blij met mijn zoontje en zou het (bij wijze van spreke :) ) zo nog 10 keer doen met alle striae en extra huid erbij, maar het ook wel even slikken als ik in de spiegel kijk.

Deel Deze Pagina