naar de sauna

Discussie in 'De lounge' gestart door pim, 15 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nee geen vraag of je nu wel of niet naar de sauna kunt, maar gewoon ff zeggen dat ik zaterdag de hele dag heerlijk naar de sauna ga. Da's dan wel weer fijn van nog niet zwanger zijn........

    Ik had nog een bon voor een behandeling liggen en heb mezelf een hotstone massage gegund. Lijkt me heerlijk! Heeft iemand wel eens zo'n massage gehad?

    Pim
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik heb wel eens zo een hotstone-massage gehad!! Heerlijk gewoon. Eerst moest ik wel wennen aan de hitte (want het is echt hot) maar daarna kon ik geweldig ontspannen. Na afloop was ik heerlijk loom. Geniet ervan!!
     
  3. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Oh, Pim, leker zeg!!!!

    Sauna is heerlijk!!!!
    Even lekker de tijd voor jezelf en ontspannen!!!

    Geniet ervan meis!!!
     
  4. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi

    Ik ben nog nooit naar de sauna geweest weet eigenlijk niet waarom :)
    Wat ook lekker is is een zonnebankje alleen mag ik nu niet :(
     
  5. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Ik zou zeggen luister naar je eigen lichaam.
    Hieronder een stukje uit een medisch tijdschrift:
     
  6. Niet meer actief

    Ik ben wel zwanger en ga lekker 11 maart naar een beautydag heerlijk genieten van een massage en lekker de sauna in ik ben dan 13 weken zwanger en als je lichaam het gewend is kun je gewoon de sauna blijven bezoeken als je zanger bent. Nu ga ik alleen wat minder vaak 1 keer per 2 maanden. Normaal ga ik 1 a 2 keer per maand
     
  7. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    De sauna is zooooo lekker!!! Wij gaan helaas door tijd- en geldgebrek maar 4 keer in het jaar ofzo...

    Mijn schoonzusje is gewoon naar de sauna geweest met een dikke buik van 6 maanden hoor! Het ging bij haar prima! Tis maar net waar je je lekker bij voelt: voel je je er lekker bij, dan kun je het zeker doen!
     
  8. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wat heerlijk Pim, dat wordt genieten!! Ik ben jaloers, ik wil ook!! binnenkort maar eens regelen

    Karin
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ga ook plm 1 keer per maand. Vind het zalig!! Hotstone massage klinkt lekker; nog nooit gehad.

    Femke, maar je bent de eerste 12 weken dan dus helemaal niet geweest?
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben vanavond met mijn man lekker naar Thermae 2000 geweest! Heerlijk!
     
  11. Niet meer actief

    nee idd eerste 2 weken niet geweest dit gewoon om mijn eigen gevoel hoor niet om andere redenen.
     
  12. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    heej pim een fijne dag toegewenst en lekker genieten hoor, hmm moet ook binnenkort maar eens weer gaan zo lang geleden voor mij.
    ik vind de warmte baden bubbels er om heen nog heeeeeeerlijker dan de zweetcabines zelf.
    en dan heb ik zelf het liefste de infraroodcabines.
    ben een moeilijke zweter en daar komt het lekker los bij mij...
    liek.
     
  13. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Waarschijnlijk zit je nu in de sauna of lig je op de massage-tafel. Geniet ervan! Ben benieuwd hoe je het hebt gehad!

    Groetjes, Wendy
     
  14. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb vorig jaar een hotstone massage gehad en dat was heerlijk! Mocht zelf een lekker geurtje uitkiezen, zodat het ook lekker rook. Was een geweldige massage, geniet ervan!
     

Deel Deze Pagina