Hoi allemaal! Binnenkort gaan mijn man en ik naar de sauna, voor het eerst Ik heb al op internet gekeken waar we eventueel naar toe zouden gaan maar heeft iemand van jullie ervaringen of tips? Liefs An
Hoi Natasja, Is inderdaad wel handig om te vermelden.. haha Als het maar ongeveer in de omgeving van Gelderland of Overijssel is.. Liefs An
HIhihi jammer daar woon ik niet, anders had ik wel wat geweten! Veel succes en veel plezier alvast! groetjes
Hoi Natasja, We zitten eraan te denken om er een overnachting bij te boeken, dan maakt de afstand eigenlijk niet zo heel veel uit(er zijn wel grenzen natuurlijk.... ) Waar heb jij goede ervaringen mee dan? Ben eigenlijk wel benieuwd... Liefs An
Ik weet echt een fantastische sauna maar dat is een stukje rijden voor jou, dat is thermenholiday in Schiedam. Ze hebben veel verschillende soorten sauna`s zoals een filmsauna, aquariumsauna, muzieksauna en nog veel meer verschillende soorten. Ik ben toevallig vorige week vrijdag hier geweest en heb mij de hele dag vermaakt (en ook zeer lekker gegeten). Groetjes Senna
Ik werk in Bleiswijk en daar heb je : http://www.elysium.nl/ Het zit in een recreatie gebied waar je lekker kunt wandelen, er is een klimtoren en een ski-baan! Ik weet niet waar jullie van houden natuurlijk, maar romantisch weg kan je wel! groetjes
Jeetje, wat heerlijk Dit is voor mij zoo lang geleden... Mijn mannetje die wil/durf niet haha. Ik hoor altijd zeer goede verhalen van mijn collega's die vaak naar www.sanadome.nl gaan. Dit is in nijmegen Nog een waar ik altijd goede verhalen van hoor is in www.saunadrome.nl dit is in Putten. Kijk effe op hun website. Succes met het maken van je keuze, want die krijg je van ons genoeg haha
Wij wonen ook in het oosten van het land en gaan altijd naar Palestra in Braamt bij Doetinchem. Veel keus aan sauna's, maar wel kleinschalig en gezellig. En een heerlijk keuken! Schoon en netjes, geen oude troep. Echt een toppertje! Groetjes Suusje
Saunadrome in Putten is erg goed, eten ook!!! De Zwaluwhoeve in Hierde is wat moderner ingericht, heeft sinds kort ook weer een nieuwe sauna, de Zwaluwhoeve breidt steeds verder uit en kan ik echt aanraden.... Marian
Hallo An, Als je toch een overnachting neemt, dan schijnt Saunacentrum De Waterlelie in Zevenhuizen (Groningen) heel goed te zijn. Daar heb je ook beautyverwennerij, zwembad, zonnebank, de hele mikmak. Misschien een overweging waard! Liefs, Lise
die van elysium heb ik ook gehoord dat deze heel goed is... wil ik ook nog eens heen... ben afgelopen zaterdag geweest in sauna ridderrode maar dat is in santpoort noord. je heb hier in de buurt ook nog de sauna van egmond. is ook een goede! maar een eindje rijden bij jou vandaan in ieder geval veel relaxplezier alvast groetjes babs
Kuuroord Fontana Nieuweschans!!! Ben hier nu 1 keertje geweest, maar we gaan zeker nog een keertje. Geweldig. Bekijk de website maar eens.
babs: als ik sauna van egmond om de hoek had gehad.. dan was ik waarschijnlijk nooit ergens anders geweest dat vind ik echt een fijne sauna echter vanaf rotterdam.. tja een uur in de auto doet toch welw at af aan het relaxte after-sauna gevoel dus ga liever gewoon in de buurt
en het is ook niet echt goed om nog een uur terug te moeten rijden... ik ben altijd zo relax dat ik zowat in slaap val dus dan kan ik beter helemaal niet gaan autorijden laat staan een uur terug... groetjes babs
voordat ik job kende ging ik regelmatig met een goede vriend van mij ook in haarlem dus maar eigenlijk bijna altijd lag er wel een van beide tegen de ander te slapen op de bank op gegeven moment ultiem relaxing