Hoi allemaal! We zijn twee dagen naar Sanadome in Nijmegen geweest. Het was echt supergoed! Ik vond het jammer om naar huis te gaan Hier gaan we vast nog wel eens vaker naar toe We kunnen er weer helemaal tegenaan! Liefs An
O ik krijg metteen zin om te gaan! Ik vind de Thermen in Barendrecht heerlijk! Heel klein, intiem. Het bloemenbad daar ooooooo ZO heerlijk!
Ik vond het elysium niet echt een succes. T is peperduur en niet bijzonder. Een overkill aan verschillende sauna's die eigenlijk alleen van elkaar verschilden door een ander tegeltje op de muur, en de zwembaden waren vies.
Ik vind Schiedam ook geen succes. Ze hadden wel veel verschillende sauna's, en het zag er allemaal mooi uit. Maar ik vond het er vies! In Barendrecht word continu schoongemaakt, en daar heb ik de hele dag niemand gezien. Ook het eten vind ik stukken minder dan in Barendrecht! Ik ben geweest tijdens de verbouwing, misschien lag het daar aan.. Dat hoop ik dan maar. Ik wil het nog een keer proberen maar als het dan weer vies is, ga ik er lekker nooit meer heen Liefs Sinnamon