Welk kinderwagen meenemen op vakantie?!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door misha007, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misha007

misha007 Lid

18 dec 2008
    16
    0
    0
    Hallo :D,

Ik heb een vraagje;

Welk kinderwagen raden jullie aan voor een baby van 6 maanden om mee te nemen op vakantie naar het buitenland?
    (het liefst 1 die je makkelijk kan opvouwen natuurlijk)

2. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Zit ook erg te twijfelen wat voor ik mee zal nemen. Maar met een kindje van 6 maanden zou ik zeker een echte wandelwagen meenemen. Kunnen ze ook lekker in slapen overdag ! Wel even goed inpakken.

3. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

24 feb 2007
    530
    0
    0
    Wij hebben zelf voor onze eerste (vlieg) vakantie een buggy gekocht die helemaal plat kan zodat ze lekker kon liggen om te slapen. Ik weet natuurlijk niet of je gaat vliegen. Wij zijn net terug van een vliegvakantie en ik zag hoe medewerkers een kinderwagen in het vliegtuig plaatste. Nou ik was blij dat ik mijn goeie kinderwagen niet mee had, ze gooiden er zo hard mee dat er een wiel afging. Het zou je wagen maar zijn! Ik zou, als je gaat vliegen, zeker een buggy meenemen!

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben ook voor onze eerste vliegvakantie speciaal een buggy gekocht die plat kon. Erg handig ook op Schiphol, omdat je die mee mag nemen tot de slurf. We hadden ook een oude maxicosi bij ons, omdat we ter plaatse een auto hadden gehuurd. Bij toeval bleek dat we die in de buggy konden zetten, dus dat was helemaal handig. Maar kindlief kon ook heerlijk liggen in de buggy en heeft er regelmatig in geslapen als wij uit eten gingen.

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    vriendin van mij heeft een hele goedkope 2e hands buggy gekocht deze meegenomen en gebruikt en op de vakantiebestemming op het vliegveld laten staan op de terugreis :D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zou zeker geen dure kinderwagen meenemen. Wij hadden een buggy maar ze hebben er zo mee gegooid dat hij helemaal in de kreukels terugkwam op schiphol en de kap nog steeds scheef is. Het heeft heel wat kracht gekost om het ding uberhaupt weer uit te vouwen!

Maar ja, als je met de auto gaat is het weer een ander verhaal ;)

Deel Deze Pagina