Naar de stad met de baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door myrna2010, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myrna2010

myrna2010 Lid

6 jan 2010
    61
    0
    0
    Hoi!

Ik wil graag as donderdag naar de stad met mijn zoontje en ik dacht gewoon in V&D gaan eten en hem daar ook voeden maar hoe kan ik de voeding voorbereiden?

Ik heb geprobeerd de thermosvakken van de luiertas maar kokende water word binnen 1 uur al koud.

Hoe doen jullie dat?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    vraag gewoon of je de ping even mag lenen!

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Bij de meeste V&D's staat in La Place een magnetron die je kan gebruiken. En anders gewoon even vragen aan een medewerker, is nooit een probleem! Tenminste, ik heb het al vaak gedaan (in restaurants ed.) en nooit is het geweigerd :).

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je hebt thermos flesjes met een speen er op...die had ik maar heb nooit gebruikt.eerst voeden dan weg gaan. hij kon 3 uur volhouden zonder flesje.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Vaak kun je water laten warm maken door de medewerksters, maar ik neem eigenlijk altijd een thermosflesje mee (je hebt ook kleintjes) en een flesje koud water. Poeder in een poederbakje en mengen maar!

Water blijft lang warm in de thermosfles, dus dat gaat prima. Ik heb al op heel wat plekken een fles gegeven aan onze kinderen.

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik gaf eerst voeding dan ging ik weg en bij de v en d kan je gewoon de magnetron gebruiken geen probleem daar..

veel plezier!!!

7. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    sommige plekken hebben geen magnetron, jaja, het bestaat nog. gewoon een beker heet water vragen, flesje er een minuutje in en voila. poeder natuurlijk apart meenemen, bij de hema heb je van die handige 3 in 1 meeneeem poeder bakjes.

of gewoon zorgen dat je weer op tijd thuis bent natuurlijk, haha

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Idd bij V&D hebben ze een magnetron waar je zelf het water kan opwarmen.

9. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    gewoon de fles lauw/koud geven?
    Zo doe ik dat tenminste..

Ik vul thuis met heet water, zo'n thermoszakje eromheen, en dan is het water tenminste niet buiten-temperatuur, maar lauw.

Gaat prima hier!

10. adi

adi Niet meer actief

Gewoon thuis voeden voordat je weggaat. Met een kleine baby zou ik met deze temperaturen niet langer dan 3 uur buiten zijn.

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.874
    113
    Bij La Place hebben ze inderdaad vaak een magnetron staan (al kon ik hem niet in iedere vestiging vinden), maar ik nam vaak gewoon een thermoskan heet water mee en dan goot ik gewoon water in de fles en deed daar zoveel koud water als nodig bij. In het uiterste geval kocht ik thee(water) en gebruikte dat (1x gebeurd). Vanaf een paar maanden warden we het eigenlijk niet meer op, dan dronk ze het gewoon koud, net als thuis.

12. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    thermosfles met warm water mee, en flesje koud water mee en mixen maar, ging super altijd een lekker warme fles op die manier.

wel veel meenemen, maar je bent van niemand afhankelijk,

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    bij xenos heb je kleine thermosflesjes
    superhandig

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    idd net als velen, flesje koud water mee en thermosflesje heet water, poeder in doseerbakje mee en mixen :)

15. tulip

tulip Niet meer actief

koud water mee en opwarmen in de magnetron.

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    neem toch altijd wel iets mee hoor, stel je voor dat er iets gebeurd waardoor het net even tegen zit (bus die uitvalt o.i.d.), heb je niets bij je

17. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Of toch eerst in alle rust thuis voeden. En ik had zo'n kleine thermosfles daar deed ik heet water in dat blijft wel een paar uur op temperatuur. Poeder in doseerbakjes.

18. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Ik nam altijd water in een thermosfles mee en wat voedingen. Zeker als ik wat verder moest reizen met dit weer. Je weet nooit of je in een file oid terecht komt. Er lijkt me niks minder met een huilend kind in de auto van de honger Heb zelfs voor een langere afstand wel een kruik meegenomen. Maar dan heb ik het echt over afstanden van bv een uur met winters weer.. Zo kon ik mezelf altijd redden.

19. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Zo hadden wij dus een keer autopech en toen stonden we...Gelukkig werden we redelijk snel geholpen en kwam het allemaal goed.
    Had niks extra meegenomen. We zouden maar 10 minuutjes wegblijven.

Daar heb ik dus wel van geleerd :)

20. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Altijd als ik een fles ging maken buiten de deur zei m'n vriend het laboratorium gaat weer open haha.

Deel Deze Pagina