Hoi! Ik wil graag as donderdag naar de stad met mijn zoontje en ik dacht gewoon in V&D gaan eten en hem daar ook voeden maar hoe kan ik de voeding voorbereiden? Ik heb geprobeerd de thermosvakken van de luiertas maar kokende water word binnen 1 uur al koud. Hoe doen jullie dat?
Bij de meeste V&D's staat in La Place een magnetron die je kan gebruiken. En anders gewoon even vragen aan een medewerker, is nooit een probleem! Tenminste, ik heb het al vaak gedaan (in restaurants ed.) en nooit is het geweigerd .
je hebt thermos flesjes met een speen er op...die had ik maar heb nooit gebruikt.eerst voeden dan weg gaan. hij kon 3 uur volhouden zonder flesje.
Vaak kun je water laten warm maken door de medewerksters, maar ik neem eigenlijk altijd een thermosflesje mee (je hebt ook kleintjes) en een flesje koud water. Poeder in een poederbakje en mengen maar! Water blijft lang warm in de thermosfles, dus dat gaat prima. Ik heb al op heel wat plekken een fles gegeven aan onze kinderen.
ik gaf eerst voeding dan ging ik weg en bij de v en d kan je gewoon de magnetron gebruiken geen probleem daar.. veel plezier!!!
sommige plekken hebben geen magnetron, jaja, het bestaat nog. gewoon een beker heet water vragen, flesje er een minuutje in en voila. poeder natuurlijk apart meenemen, bij de hema heb je van die handige 3 in 1 meeneeem poeder bakjes. of gewoon zorgen dat je weer op tijd thuis bent natuurlijk, haha
gewoon de fles lauw/koud geven? Zo doe ik dat tenminste.. Ik vul thuis met heet water, zo'n thermoszakje eromheen, en dan is het water tenminste niet buiten-temperatuur, maar lauw. Gaat prima hier!
Gewoon thuis voeden voordat je weggaat. Met een kleine baby zou ik met deze temperaturen niet langer dan 3 uur buiten zijn.
Bij La Place hebben ze inderdaad vaak een magnetron staan (al kon ik hem niet in iedere vestiging vinden), maar ik nam vaak gewoon een thermoskan heet water mee en dan goot ik gewoon water in de fles en deed daar zoveel koud water als nodig bij. In het uiterste geval kocht ik thee(water) en gebruikte dat (1x gebeurd). Vanaf een paar maanden warden we het eigenlijk niet meer op, dan dronk ze het gewoon koud, net als thuis.
thermosfles met warm water mee, en flesje koud water mee en mixen maar, ging super altijd een lekker warme fles op die manier. wel veel meenemen, maar je bent van niemand afhankelijk,
idd net als velen, flesje koud water mee en thermosflesje heet water, poeder in doseerbakje mee en mixen
neem toch altijd wel iets mee hoor, stel je voor dat er iets gebeurd waardoor het net even tegen zit (bus die uitvalt o.i.d.), heb je niets bij je
Of toch eerst in alle rust thuis voeden. En ik had zo'n kleine thermosfles daar deed ik heet water in dat blijft wel een paar uur op temperatuur. Poeder in doseerbakjes.
Ik nam altijd water in een thermosfles mee en wat voedingen. Zeker als ik wat verder moest reizen met dit weer. Je weet nooit of je in een file oid terecht komt. Er lijkt me niks minder met een huilend kind in de auto van de honger Heb zelfs voor een langere afstand wel een kruik meegenomen. Maar dan heb ik het echt over afstanden van bv een uur met winters weer.. Zo kon ik mezelf altijd redden.
Zo hadden wij dus een keer autopech en toen stonden we...Gelukkig werden we redelijk snel geholpen en kwam het allemaal goed. Had niks extra meegenomen. We zouden maar 10 minuutjes wegblijven. Daar heb ik dus wel van geleerd
Altijd als ik een fles ging maken buiten de deur zei m'n vriend het laboratorium gaat weer open haha.