heb nog steeds een ongi gevoel ,heb gelijk vanmorgen maar weer getest. ben echt zwanger. wie heeft daar ook last van
GEFELICITEERD! Ik heb daar ook last van, al ruim 2.5 weken! Het schijnt erbij te horen, je baarmoeder die in beweging is enzo. Het wordt bij mij nu iets minder, ik heb er ook vooral 's ochtends en 's avonds last van. Probeer er zo min mogelijk bij stil te staan, dat probeer ik tenminste.
ik heb er ook al 2.5 week last van,ben blij dat er nog eentje is. vindt het een eng gevoel,het gaat er bij mij ook nog niet in dat ik zwanger ben. denk altijd,er zijn zoveel veel vrouwen die het al heel erg lang proberen waarom zou het bij mij dan zo lukken ik hoop dat de eerste drie maanden voorbij vliegen.
Hoi Christie, Die menstruatiepijn kan best wel een tijdje duren! In het begin geven die krampjes een heel onzeker gevoel, zou het dan toch weer (ik heb 2 keer een mk gehad) mis gaan? Ik heb er tot zeker 10 weken last van gehad. Bij 9 weken hebben we al een echo gehad dus ik wist dat het nu wel goed zat. Toen de krampjes weg waren ging ik het zelf missen. In het begin ben je zo op zoek naar bevestiging dat het wel in orde is met je zwangerschap. Het hoort er allemaal bij... Succes, maar vooral ook genieten van je zwangerschap! liefs, Cleo
Hoi hier nog zo 1 wat een onzekerheid he denk steeds ongie te worden heel vervelend loop bij het minste gering naar de wc stelletje onzekere mutsen zijn we toch he maar wel voor te stellen, ik hoop dta het snel overgaat. Genieten maar dames jennie72
Ik heb er ook nog last van. Zeker als ik 's avonds nog teveel doe. Tja, ik ga van de dames op het forum uit, dat het er maar bij hoort. Probeer me er niet teveel zorgen om te maken. Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
het is bij mij zo erg,ik heb de test op de tafel liggen ,om af en toe even te kijken of de twee streepjes er nog wel staan
Hoi Cristie schaam je niet deed ik ook hoor! komt wel goed het is nog zo onwerkelijk he? genieten he nu jennie72
Ik heb die krampen ook al zo'n week of 3 en ze zijn nog niet weg helaas.... Ook ik kan de zwangerschap nog niet bevatten, je merkt zo weinig verder,...heel onwerkelijk!
Hihihi, ik heb zelfs 4 tests gedaan! Om de paar dagen eentje, en de streep wordt elke keer duidelijker. Dat stelt me enorm gerust. Kom je bij het juli-forum?
Dat ongi-gevoel kan heel lang blijven hoor, is normaal. Halverwege wordt het even wat minder (maar dan heb je wel bandenpijn ofzo ) en later komt het weer terug en dat zijn dan indalingsweeen of voorweeen. Niets om je zorgen over te maken. Maar raar is het wel, ik bleef in het begin ook naar de wc lopen om te checken, haha.
Sterkte dames! Maak je niet te ongerust door de krampen. Ik check nog steeds als ik naar de wc ga. Ik voel inmiddels de kleine in mijn buik bewegen. Als ´ie weer van zich laat voelen, ben ik weer helemaal blij! Het hoort er echt bij, maar schaam je ook zeker niet voor je onzekerheid! Dit is een topic dat ik al veel keren op het forum voorbij heb zien komen. Liefs, Cleo
ik heb er ook heel veel last van en ben er ook af en toe heel onzeker over! Nu las ik laatst ergens dat we het een ongie gevoel noemen omdat we onze baarmoeder altijd alleen maar hebben gevoeld als we ongesteld zijn! Nu groeid onze baarmoeder en voel je je baarmoeder dus, maar omdat we dat gevoel alleen herkennen als we ongie waren denken we dat het een negatief gevoel is! euuhh..snappen jullie het nog? hahahaha Maar zoals ik al zei, ben nu 10,5 week zwanger en nog steeds denk ik minimaal 2 keer per dag..ooo shit...gaat het wel goed? Vooral sávonds in bed, of s'ochtends als ik wakker wordt! Dit gevoel heb ik al vanaf het begin..en echt..mijn ukkepuk zit er nog steeds!
hoi christie heel herkenbaar hoor..................... maar schijnt er gewoon bij te horen, hihi....... en ik heb ook alle testen bewaard en moet nog af en toe kijken! Twinny
Ik vond die onzekerheid in het begin ook verschrikkelijk. Zelfs na de echo's. Maar het hoort erbij. Ik heb ook zeker tot een week of 13 steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden. En heel vaag heel af&toe nog wel. Gelukkig wordt het als de kleine gaat bewegen wel wat minder onzeker allemaal, al had ik dan nog als ik een tijdje niets voelde de stress. Het is gewoon ook allemaal zo onwerkelijk.