naar de verloskundige geweest

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vanja, 21 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanja

    Vanja Lid

    17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    Hallo,

    Ik heb vanochtend mijn eerste bezoekje aan de vk gemaakt en was heel interessant. Heb een hoop te lezen mee gekregen en dat vind ik wel heel leuk. Minder leuk is dat ik heel goed mijn onderrug in de gaten moet houden. Ben vroeger door de fysio behandeld aan onderrugklachten, en merk nu ook weer lichte klachten, dus zij heeft me ook een folder meegegeven over ceasartherapie. Nou, even afwachten hoe het zich zal gaan ontwikkelen. Wat ik ook erg jammer vind is dat we het hartje nog niet konden horen. Maar ik moet over een week terug komen en dan gaan we het nog eens proberen. Op hoop van zegen dus maar!! Aangezien ik pas 11 weken ben kan het zijn dat het nog te vroeg is of dat de beeb verstoppertje aan het spelen is ofzo :(
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Fijn dat alles tot dusver goed uitziet, is toch altijd een geruststelling.
    Ook bij ons eerste bezoek aan de vk konden we het hartje niet horen, maar de 2ex was het hartje luid en duidelijk!! Even geduld nog...

    De rugklachten zijn erg vervelend, luister maar goed naar je lichaam en rust regelmatig!
     
  3. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Bij mij werd het hartje pas beluisterd met 17 weken we kregen alleen met 12 weken een echo en de intake maar meer niet helaas.Hopenlijk volgende week wel voor je ;)
     
  4. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Spanned he, succes volgende week!!
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Mijn eerste afspraak bij de verloskundige was met 9 weken kreeg toen alleen een intake, gewicht en RR controle en een lab formulier mee om bloed te laten prikken. Donderdag 27 oktober gaan we eindelijk voor de eerste echo. Als die een goede uitslag geeft dan kan ik pas echt gaan genieten van mijn zwangerschap. Nu heersen er alleen nog maar twijfels of het echt wel gegroeit is. ben een beetje 'angstig' voor slecht nieuws.
     

Deel Deze Pagina