witte plekjes bij darmpjes

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door swirl, 14 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Dag dames,

Vraag me af er mensen zijn die dit herkennen....Er is namelijk erg weinig over te vinden op het internet .

Afgelopen maandag hebben wij onze 20 weken echo gehad...Alles was prima en hij scoorde dikke tienen. Was natuurlijk erg zenuwachtig en was dan ook blij dat ze zei dat we het af gingen ronden....Zegt ze opeens aan het eind : Ga je toch even voor een extra onderzoek naar het Radboud ziekenhuis sturen. :$
    Ze had bij zijn darmpjes witte vlekjes gezien 'as white as bone' .
    Dat kan duiden op syndroom van down. Maar ik mag absoluut niet in paniek raken want ze zijn daar erg laag drempelig in....
    Pffff niet in paniek raken !!! Ben zwaar overstuur geweest...en nu super zenuwachtig voor de echo in het ziekenhuis. Gelukkig heb ik die morgen al .
    Hoop zo dat alles goed is .....
    Herkent iemand dit ???

Liefs Swirl

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    laat je niet gek maken, bij ons werd gezegd dat ze aan de hand van de groeimetingen afwijkingen zagen die op Down zouden duiden....was toen alleen al de 25 weken gepasseerd, en we hielden toch al van zoonlief....we hebben toen nog opties zoals vruchtwaterpuncties gehad, maar wilden dit niet....

ze bleven er maar over door gaan, maar wisten het niet zeker....
    zoonlief is met 32 weken geboren, prematuur en dysmatuur, en geen Down....kerngezond, gewoon klein....heeft hij inmiddels wel ingehaald....

3. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

makkelijk gezegd dat je je niet druk moet maken, begrijp het wel hoor. Heb er geen ervaring mee, maar duim voor je dat alles gewoon in orde is.........

twinny

4. ik heb er helaas ook geen ervaring mee. maar kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Hopelijk kunnen ze jullie morgen geruststellen Laat je weten hoe het gegaan is?

Sterkte!

5. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje zeker schrik je dan!!! Maar goed ze moet je het toch vertellen natuurlijk....hoop dat alles gewoon goed is meid!!

Succes

6. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hoe was je echo???

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd meid hoe was het?!!

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hoi hoi ,

Sorry voor de late reaktie....
    Echo was gelukkig helemaal goed !! Niks om ons zorgen over te maken...ze zijn gewoon erg laag drempelig tegenwoordig.
    We hebben er een super echo aan over gehouden (4d)
    Echt super mooi.....

@ Prulleke : Jij laat er ook geen gras over groeien zie ik ;) .
    Meteen alweer zwanger ??? goed bezig :) !

9. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha was je het vergeten hier?!!
    Gelukkig was alles goed meid!! Mooie foto`s!!

Deel Deze Pagina