hebben jullie ervaring? mag je zelf met je fototoestel of telefoon filmen tijdens het maken van de echo? ik mag mijn dochtertje niet meenemen maar zou haar graag aan de hand van evt een klein filmpje laten zien dat mama zwanger is. en om nou 15 euro te betalen voor een 10 weken echo vind ik wat veel. je ziet immers nog niet hele mooie beelden dacht ik?
Of dat mag weet ik niet en of je zelf goede beelden kunt maken ook niet.. Ik weet niet hoe oud je dochtertje is, maar waarom niet wachten tot een pretecho, als je die zou willen laten maken, die kan ( volgens mij) vaak wel op dvd gezet worden.. Wij hebben de 20 weken echo op dvd.
hier mag je het wel gewoon filmen bij de gynaecoloog.. hier mag je bij de 20 weken echo ook een dvd meenemen en zetten ze het graag voor je op en ook nog gratis ook
Hoi! Bij ons mag je ook zelf filmen... Denk dat het dus per zkh behoorlijk verschilt!! Misschien kun je van te voren even bellen om het na te vragen (en de situatie even uit te leggen)? Groetjes Lara
Bij ons mag je ook gewoon filmen en foto's maken. Bij de 20 weken echo idd een dvd erbij. Bij ons koste dat 10 euro. Ben benieuwd of het bij jou mag. Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb gewoon gefilmd en foto's gemaakt. Heb het niet eens gevraagd ... Voor je dochtertje is het inderdaad leuk om te zien maar ook voor 'later', wanneer je kindje er is (dat vind ik nu tenminste).
zelf filmen mag denk ik wel wij mogen hier de 20 weken echo niet op dvd krijgen maar komt omdat het een uitgebreide is GUO mag volgens de wet niet op dvd zei het zh.. wel jammer dus wij doen daarom wel een pretecho maken en of kinderen meemogen weet ik eigenlijk niet onze meid nemen we straks gewoon mee, naar de gewone controle dan he maar meid ik zou het gewoon proberen te filmen dan heb je iets om te laten zien
Hier mocht het wel, mijn man heeft gewoon staan filmen, en heeft de artsen en alles wat ze zeiden dus ook op band . Inderdaad leuk. Tegenwoordig kunnen ze er ook een dvd'tje van maken, ik zou vantevoren even bellen. Bij de 20 weken-echo werd het hier aangeboden door het ziekenhuis. Ik had voor de zekerheid zelf een lege dvd meegenomen maar dat was dus niet nodig