echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door niek, 11 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hoi, ik heb een vraag: ik heb net het ziekenhuis gebeld vor mijn eerste echo, maar mijn verloskundige zei dat je ook gelijk de nekplooimeting moet doen. Ik heb daarna mijn huisarts gebeld en die vertelde dat het juist niet moet. Wie hebben het hier wel gedaan of juist niet en wat is jullie ervaring, ik weet even niet wat ik moet doen, hopelijk kunnen jullie mij helpen...
     
  2. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    hallo

    Ik zou heet niet weten dat heeft mijn vk nog nooit gezegt misschien moet je is naar de de vk bellen en vragen waarom je een nekplooimeting niet laten doen

    Groetjes roelien
     
  3. Niet meer actief

    volgens mij is het tegenwoordig standaard dat ze vragen of je dat wilt.maar de uitslag is nooit 100% is mij verteld dus misschien krijg je negatieve uitalsg terwijl er niks aan de hand is
    Iklaat het niet doen.
     
  4. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Volgens mij zijn ze verplicht om je daar over te informeren, maar uiteindelijk maak je natuurlijk zelf de keuze om het wel of niet te doen. Een nekplooimeting vindt plaats tussen de 11 en 14 weken.

    Wij hebben er niet voor gekozen, omdat het uiteindelijk een kansberekening blijft.
     

Deel Deze Pagina