Naar de wc tijdens je werk

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook een met moeite op openbare plekken. Wij hebben wel een dichte wc, maar die deur komt direct uit op de grote hal, waar de kinderen spelen (werk op een basisschool) en waar 's morgens de ouders dus ook komen om hun kinderen te brengen. Was ook erg leuk toen ik moest kotsen toen ik net zwanger was (nee hoor, niemand die het wist :) ) maar ehm.. even over het onderwerp. Als ik het ophoudt, wat ik graag zou willen, maar het dus niet doe, want dan heb ik echt een probleem als ik de keer daarop weer aandrang heb. Hier is het dus niet alleen psychisch, het is gewoon een hele bevalling en dus ook als ik gewoon moet. Das niet leuk als je op de wc moeilijk zit te doen en aan de andere kant van de deur spelen de kinderen :(
    En ook hier geen luchtverfrisser op het toilet op het werk... Toch maar lucifers meenemen hihi
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Ik heb dat ook, voel me dan echt niet op mn gemak terwijl het eigenlijk heel normaal is. Ik had het geluk dat ik nog geen 5 min lopen vanaf mn werk woonde dus als ik echt nodig moest dan ging ik even snel naar huis. Als dan iemand naar me vroeg werd er gewoon gezegd..ooh die is ff naar huis poepen, zo terug en dan werd er niet eens raar opgekeken, alsof het de normaalste zaak van de wereld was :)

    En toen..verhuisde het bedrijf naar een andere plaats. Draaaaaaaaaaama.. :rolleyes:
    Maar dankzij een goed tip van een vriendin lukt het me nu beter. Op het moment dat het op de pot valt (hihihi sorry) trek ik tegelijkertijd zodat de ergste schade iig weg is, even beetje spuiten met zo'n klein minideodorant en klaar is kees :p
     
  3. peetjuh23

    peetjuh23 Fanatiek lid

    9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik kan ook echt alleen maar thuis naar de wc .. pfff soms wel lastig maarja niks aan te doen..
     
  4. zonnestraal

    zonnestraal Niet meer actief

    :) :) :) :) :) Daarom vind ik dit forum zo geweldig! Wat een heerlijk (lees: lekker vatsig) onderwerp weer.

    Nou meid! ik kan het ook nergens, behalve thuis hoor! Al lig ik te kronkelen op de grond van de buikpijn, ik kan het gewoon niet.

    Ook als ik op vakantie ben, heb ik de eerste week geheid obstipatie.... :)
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ben ik dan de enige die er geen moeite mee heeft ? Als je moet, dan moet je, en ik ga niet de hele dag kromliggen van de buikpijn.....
     
  6. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Nee hoor, ik had al geschreven dat ik ook zonder moeite ga.... :)
     
  7. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik kan overal, zelfs op festivals. Ik kan alleen niet op septic tanks, van die verplaatsbare Dixi wc's, zeg maar. Er moet doorgetrokken kunnen worden :)

    Zelfs op een sta-wc langs de Franse snelweg kan ik met gemak. Maar ja, ik ben dan ook erg makkelijk in dit soort dingen :)
     
  8. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oeps, misschien moet ik toch maar eens mijn bril gaan opzetten en goed gaan lezen hihihi.
     
  9. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik heb er ook last van dat ik lang niet overal ga, maar sinds australie is het wel een stuk minder. daar mag je al blij zijn als je uberhaupt een wc hebt, of als je in een hostel slaapt heb je grote toiletgebouwen met wc hokjes onder en boven open en ook is het normaal daar dat je een kier hebt bij de deur dus iedereen kan je zien als ze willen..
    maar kon het moeilijk 2 maanden ophouden.. :)
    nu ben ik er een stuk soepeler in.
     
  10. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als ik moet poepen ga ik gewoon hoor, daar is een wc toch voor ;)
    Kan me voorstellen dat je het naar vind.
    Ik vind het naar als er iemand naast de wc naast me ook erop zit, dan kan ik namelijk niet plassen :oops:
     
  11. jessica507

    jessica507 Actief lid

    11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    ik heb daar gewoon sch**t aan :)
    ik kan overal! ik zal me de ene keer minder op mijn gemak voelen dan de anderen keer, maar ach dat gevoel ben ik dan weer vergeten zodra ik de wc uitloop :)
     
  12. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gelukkig overkomt me dat eigenlijk bijna nooit, en als het overkomt dan is het niet anders. iedereen moet poepen toch?
    het scheelt wel dat ik alleen werk
     
  13. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Haha ik dacht dat ik er alleen last van had,
    ik poep dus alleen thuis of bij mijn ouders en voor de rest helemaal nergens, ik kan het gewoon niet haha tis eigenlijk best wel erg.
     
  14. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik doe het ook op mijn werk. Ik moet wel, want mijn p**p komt altijd 's morgens, na mijn eerste bak koffie. Standaard elke dag. Ophouden kan ik echt niet, dan krijg ik vreselijke krampen en een mega opgezette buik, daar heb ik de hele dag last van.

    Ik heb wel dat ik niet het toilet uitkom als er nog iemand in de ruimte aanwezig is. Bang voor de stank.. :(
     
  15. Johanna1

    Johanna1 Bekend lid

    15 feb 2008
    515
    0
    0
    Kampen
    Haha, zo ben ik ook precies! Laatst stond een collega te wachten tot ik klaar was, maar toen ben ik extra lang blijven zitten (in m'n eigen stank...)
     
  16. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier precies zo... en heb vaak die krampen gehad maar hield het op maar zodra die voordeur van je huis in zicht is.... HOLLUH! :) :oops:
     
  17. Sinja

    Sinja Fanatiek lid

    4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    :) Ik ga ook echt alleen thuis! nooooit op mijn werk! Dan lukt het écht niet!

    Vriend gaat echt overal en nergens, en neemt er ook rustig de tijd voor.. En paar jaar geleden gingen we een keer met zo'n bus naar Spanje, en er stonden echt lange rijen voor de wc's.. en vriend gaat dan dus rustig een kwartier op die wc zitten :oops: ;) Ik kan dat dus écht niet! Dan maar buikkrampen op zo'n moment ;)
     

Deel Deze Pagina