vk geweest en ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by ramona, Mar 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Vanmorgen bij de vk geweest voor controle en oh wat was het lekker om er even uit te zijn na een paar dagen plat liggen.

Mijn bloeddruk was prima in orde en ook ukje deed het goed al zou het geen grote beed worden na eerder zeggen van een andere vk ze zou met 40 weken net een 6 ponder worden maar dat wist ik ook wel aan de groei van mijn buik te zien.

Tegen de pijn kon ze heel weinig doen en moet veel rust nemen hoef niet meer de hele dag op bed maar wel moet ik de dingen in huis over laten aan een andere en als ik over 2 weken nog de pijn heb en er zo slecht uit zie dan gaan we kijken of ik ingeleid kan worden enz enz mits ons ukje even goed groeit in die 2 weken want anders is ze nog geen 3 kilo met 37 weken.

Ze zei je bent gewoon helemaal op door de verbouwing enz heb je geen rust kunnen nemen en zat je de hele dag met werklui om je heen ja en dat breekt nu dus op nu alles klaar is dus wie weet wordt ons meisje over 2 weken wel geboren :).

Zo ga weer even plat en dan straks lekker de zon in want het is echt prachtig weer

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    lekker dat je iig neit meer heel de dag plat hoeft.
    Dat scheelt alweer.
    En laat de boel nou ook de boel .. anders moet je straks weer.
    Spannend hoor als je mss over 2 wkn gaat bevallen ..

Geniet lekker van het weer

3. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Nou vanmorgen de uitslag van de urine kweed gehad en ik heb helemaal geen blaasonsteking want de ha zei vrijdag dus van wel en dat daar de klachten van kwamen maar ik vond het al zo raar de medicijnen deden helemaal niks en de pijn bleef ook.

Dus de vk even gebeld om de uitslag door tegen en ze vond het zo raar van de ha en zou weer contact met hem opnemen nu moet ik dus wel meer plat liggen en drukte vermijden omdat ze er toch bij blijft dat de kleine het niet meer zo naar haar zin heeft in mijn buik en er volgens haar graag uit zou willen en ze zei dat ik echt die 2 weken uit moest zingen en als ik ook maar even plat kon dat ook maar moest doen want even naar de brievenbus lopen voor de post is me al teveel en verga dan weer van de pijn en ga dan ook meteen weer zitten.

Vind het allemaal zo raar en vraag me zelf ook af waar die pijn vandaan komt ook loop ik rond als een zombie zo wit en straal helemaal niks meer uit nou we doen ons best om te zorgen dat deze dame nog even 2 weken blijft zitten

Share This Page