Wij hebben een Bobike fietsstoeltje. Gisteren is door omstandigheden de vergrendeling niet goed vastgeklikt, waardoor onze zoon in de eerste bocht met stoeltje en al van de fiets viel. Mijn vriend heeft fietstassen waardoor er makkelijk stof tussen de vergrendeling komt. Norm controleert hij altijd goed, maar gi dus niet. Hij helde heel langzaam over en is gelukkig niet hard gevallen, alleen geschrokken natuurlijk. De achterstukken waren ontzet. We hebben ertussen gekeken, maar behalve 2 plastic platen die in elkaar horen zit daar niks tussen. Geen schuimrubber oid. Het was heel makkelijk terug te zetten. Het is een Bobike achteropstoeltje. Ik neem aan dat ik het nog gewoon kan gebruiken? Niet zoals met een maxicosi of brommerhelm waarbij na een val het schuimrubber kan scheuren. Want dat zit er dus niet. In eerste instantie durfde ik het niet meer te gebruiken, maar na meerdere tests waarbij het gewoon vastklikte geloof ik inmiddels ook wel dat mijn vriend niet goed heeft opgelet bij het vastklikken. Terug naar de winkel gaat niet. We zijn erg ontevreden over de uitleg en service die we kregen bij het kopen. Bovendien hebben we het in nov al gekocht.
Oei dat zou schrikken geweest zijn. Kan je niet het bedrijf van Bobike gewoon even mailen of bellen? Niet zo zeer de zaak waar je het gekocht hebt.