Zoals onderwerp al zegt. Ik heb vanmorgen een stoel op mijn grote teen gekregen en hij is nu mega dik en kan m niet bewegen. Ik heb altijd begrepen dat je daar mee niet naar dokter hoeft omdat die er niks aan kan doen, klopt dat?
jep dat klopt. je kan evt zelf een spalkje maken door je teen aan een andere teen vast te binden met ee stukje tape. verder regelmatig omhoog houden en meer kun je helaas niet doen. sterkte heb het ook weleens gehad een jaar of 5 geleden en voel hem nog welles
Ok dank je, ml wilde dat ik ging omdat hij vandaag mee kan eventueel en morgen niet. Mijn tante gaf aan dat ze dr teen 6 weken niet mocht belasten...
Nou.... Bij een gebroken grote teen ga je in het gips hoor. Andere tenen doen ze niks aan, maar je grote teen moet je wel even naar laten kijken denk ik.
Bij gebroken tenen doen ze opzich niks, tenzij het je grote teen is, die vereist wel een gipsbehandeling. Je grote teen is erg belangrijk, daarom is een goede behandeling vereist
Sowieso na laten kijken als hij net even verkeerd staat heb jij straks een probleem met lopen.. Lijkt me niet echt handig.
Ok ik moest toch even bellen en idd even een foto laten maken. Moet formulier ophalen en dan naar zkh. Kan je daar zo binnen lopen? Vergeten te vragen
Zeker even naar de dokter gaan. Kunnen ze ook evt. een rontgen maken, kijken of het uberhaupt gebroken is, en dan advies geven of/hoe je t kan belasten
ja als je formulier = verwijzing krijgt kan je zo door naar rontgen.. maar JIJ haalt niets op he. iemand rijd je en loopt voor je
Haha mijn man is al aan het bellen of hij even pauze mag nemen. Ik kom niet ver want moet alles lopend doen