Onzekerheid...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yaseminn, Dec 5, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yaseminn

Yaseminn Lid

Sep 25, 2018
    8
    1
    3
    Female
    Hallo dames

Even kort over mijzelf, ben 26 jaar en zit in de 4e ronden. Altijd een cyclus gehad van 28/29 dagen. Vorige maand 6 dagen voor nod een positieve test gehad helaas werden deze met de dag lichter en kreeg op mijn nod dan ook gewoon de menstruatie.

Nu een maand verder ben ik 5/6 dagen overtijd, afgelopen 2/3 dagen hele lichte krampjes gehad onder in mijn buik. Maar niet zo erg als ik normaal heb als ik ongesteld moet worden dit voelt heel anders aan. Ook heb ik al 3 keer getest de eerste keer sochtends en de andere twee keren smiddags allemaal negatief.

Nu net zag ik na het plasse een heel klein beetje donker op het papiertje. Normaal als ik ongesteld word gaan de sluizen open en begint t meteen.

Wat moet ik hier nou allemaal van denken? Meerdere die zich zelf in mijn verhaal herkennen? Ik ga als ik dit weekend nog niet ‘echt’ ongesteld ben geworden weer testen.

Kan het een late innesteling zijn geweest?!

Ik word gek van de onzekerheid!

2. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Kan, maar kan ook een langere cyclus zijn! Afwachten.. Bruine afscheiding kan ook voorbode op menstruatie zijn!
    Hopelijk een positieve test, en anders vol goede moed naar de volgende ronde..

3. Yaseminn

Yaseminn Lid

Sep 25, 2018
    8
    1
    3
    Female
    Ja daar houd ik ook rekening mee ben alleen nog nooit overtijd geweest. In de jaren wel eens een dagje te laat maar nog nooit dit!

We wachten wel af... hoe irietant en moeilijk het ook is

4. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Succes!!

Share This Page