...een vergelijkbaar wit tafeltje en/of opbergbak zoals te zien op de foto's! Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden? Op marktplaats is in de hele omgeving (50 km) niets vergelijkbaars te vinden
Ik heb het op Pinterest gevonden. Ik heb de links erachter ook al bezocht maar daar kan ik helaas niets mee. Bedankt voor het meedenken!
Nachttafeltje Noah Zelf een mandje erin doen. Plus Shelve 4 plank 20kg Bij de xenos hebben ze soms ook wel leuke kastjes.
Mijn neig toch meer naar het tafeltje van foto 1, denk ik. Het lijkt op een breed plantentafeltje. Stephanie, een houten gereedschapsbak zou kunnen inderdaad, mits het een vrij grote/brede is. Op MP heb ik echter nog niets geschikts gevonden. Papier, bedankt voor het meehelpen! Maar het is helaas niet wat ik zoek, sorry! Spruitemoeder, ik ben op zich wel handig, maar ik heb al vrij veel DIY projecten open staan. Het leek me nu wel een fijn idee om iets te kopen Maar ik ben bang dat het uitdraait op zelf maken.
Ikea heeft een tafeltje die daar op lijkt. Het rechterplaatje zou je evt zelf kunnen maken als je een beetje handig bent.
Tidy Books - Brands | Kiddisave | The Nursery Experts Op deze pagina staat het rechter opbergkastje. Is wel best prijzig
Geen idee waar je woont, maar kwam deze tegen op marktplaats: ⥠Sidetable ikea - Tafels | Sidetables - Marktplaats.nl Het is een plantentafeltje, maar je zou ook een pottafeltje van de bouwmarkt kunnen nemen en daar een rekje voor maken. Bij de Xenos hebben ze van die tijdschriftenbakken, dus misschien toch zelf aan de knutsel. Ik kan de foto niet goed zien, maar heb je al gekeken in de catalogus van Janod? Daar doet het me aan denken namelijk.
Het linkertafeltje heb ik uiteindelijk gevonden bij Ikea, maar dat was 't toch net niet. Vandaag heb ik iets geweldigs gevonden bij de kringloopwinkel, een soort miniatuur bolderkar (wielen zitten vast), ideaal voor boekjes en het past perfect bij het kamertje. Blij!!!