Naar een beurs, maar hoe doen jullie dat??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jannn, Feb 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja ik dacht al.... maar is al goed hoor hahaha

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Neem haar al 2 jaar mee hoor, ook naar andere dingen. En ze vindt het prima. Hebben haar gister op de beurs 1x na het verschonen ff een kwartiertje laten lopen, verder netjes in de wagen met wat drinken, wat eten (wilde ze niet) en verder om zich heen kijken en wat speelgoed eraan gehangen.

Als ze het zat is doen we haar los en gat ze met de sluiting van de gordel spelen (haha) en na 3 uur heeft zij het gehad, maar dan heb ik het ook wel gehad, dus gaan we lekker naar huis en slaapt ze in de auto.

Niet druk om maken, gewoon doen.
    Het lost zich vanzelf wel op en als het echt niet gaan dan ga je toch lekker naar huis?

Neem aan dat je hem/haar ok wel eens mee neemt naar dierentuin ofzo, dan zitten ze ook in de wagen. Geen probleem.

3. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Thanks!!!

Ja pas zijn we ook wezen winkelen. en toen hebben we tussendoor hem even uit dek inderwagen gehaald. Ff spelen etc. Ging prima!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Alleen dan heb je (in ons geval) 's middags, of als je pech hebt na het avondeten een kind wat persé al het speelgoed uit de kast moet, zeker wat in te halen. ;)

Maar wel op tijd naar bed hoor, haha.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Naar een beurs heb ik Finn nog nooit meegenomen...maar ik ben ok maar 1 keer naar zoiets geweest toen hij geboren was dus dat telt ook eigenlijk niet.
    Weet ook niet of ik het met hem zou doen omdat ie erg driftig is ;)

Als je kindje gewoon rustig is...lekker doen!

We zijn naar de Margriet Winterfair geweest en mn schoonzus heeft toen haar dochtertje meegenomen. DIe was toen een maand of 11.

Ze heeft haar meegenomen in de buggy...Ik vind dat zelf slimmer dan in de draagzak...mensen stoten zo vaak tegen je aan en je krijgt porren in je buik e.d.
    Niet echt lekker dus vor je kindje...en kinderwagen zien ze en daar lopen ze omheen.
    Ze heeft toen ook eten e.d. meegenomen wat makkelijk te geven is. Bijv een krentenbol ipv een boterham met jam. en een stuk fruit ipv een potje.
    We hebben we halverweg even ergens een rustig plekje opgezocht waar ze toch even kon kruipen en waar ze rustig kon eten.
    Zij valt overla in slaap...dus dat was ook makkelijk (die van mij dus niet..vandaar dat hij niet mee was...als hij moe is wordt hij driftig)

Wat iemand zei over een nieuw speeltje of iets vind ik ook een goede!
    Zij heeft toen iets gegeven wat ze daar had gekocht...de verpakking van iets ofzo...nou ze was er helemaal blij mee!

6. grietje84

grietje84 Actief lid

Jan 17, 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Heb je de kleine nog in de reiswieg liggen of in de wagen??? Dat is dan misschien wel een idee. Kan de kleine mooi om zich heen kijken en als hij/zij moe is leg je m zo plat mogelijk. Verder heb ik geen ervaring. Eten en drinken is het belangrijkst toch. Ik neem altijd een thermoskan met warm water mee. dan kan ik mezelf redden om een flesje te maken.

7. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Hier sleep ik de meiden ook altijd mee ;) Soms uit nood (heb nooit een oppas), maar meestal ook omdat het gewoon goed gaat om ze mee te nemen. Mijn oudste vond het geweldig al die drukte en mensen om zich heen :D

Ik weet dat er op de beurs ook een speelplek voor kindjes is. Daarzijn ook matten e.d. Daar zou je hem even kunnen laten rollen/kruipen als hij het zitten even zat is. Ik neem ook altijd een draagzak mee, maar als je die niet hebt, heb je weinig aan die tip :p 'T is meer dat ze dan even een verandering van houding hebben, je kunt ze ook zo dragen natuurlijk maar dat weegt al snel door, zeker als je dan ook nog de wagen moet manoeuvreren 8)

En idd. een zak met soepstengels, rozijntjes en ander lekkers mee en na een tijdje valt hij door al die indrukken vast lekker in slaap!

Veel plezier trouwens! Voordeel als je je kindje meeneemt is dat je samen op de foto kunt voor papa :D

Liefs Elea

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Als wij dichterbij zouden wonen zou ik haar ook gewoon meenemen.
    Ze gaat ook vaak genoeg mee als we een hele middag gaan winkelen.
    Ze vind het juist leuk, er is van alles te zien.
    Gewoon zorgen dat ze regelmatig even uit de kinderwagen kunnen.

9. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    persoonlijk vind ik het belachelijk dat mensen heel kleine kinderen de hele dag meeslepen naar evenementen of parken of de carnaval ofzo. zo'n kleintje heeft er helemaal niks aan en moet de hele dag in zowat dezelfde houding in een maxicosie of kinder/wandelwagen hangen.

ik doe het niet en als ik ergens heen zou gaan dan zou ik een oppas in mijn huis nemen. zodat mijn kleine lekker kan slapen en spelen in zijn eigen omgeving.

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb der gewoon meegenomen naar de 9 maanden beurs en dat was geen enkel probleem.
    Eerder de dochter van mijn goede vriendin die er een probleem van maakte omdat ze niet wil gaan slapen.

11. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Hier vroeg ik niet om :D

De rest allemaal bedankt voor jullie tips! Kga het eens proberen.. Jullie horen het hoe het gegaan is :D

12. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    oke meid, succes !! Hopelijk gaat het allemaal goed en is het voor herhaling vatbaar. en zo niet ben je weer een ervaring rijker:p

13. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Dankje draak86..
    Ik ben echt zo benieuwd hoe hij dat doet..
    We zien het allemaal wel..

xxx

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Gewoon doen, geen drukte over maken...
    Zorg dat de kleine af en toe er uit kan om even 'de benen te strekken' oftewel te spelen... Genoeg drinken en eten mee, wat speelgoed!

Die kleintjes geven zelf wel aan of ze het nog trekken of niet toch?! Althans mijn dochter weet prima duidelijk te maken wat ze wel en niet wil!

Ik doe het wel minder nu ze wat ouder is, maar nog gebeurd het wel dat ik een hele dag weg ben! (dierentuin/winkelen/etc)

Als je zelf er rustig onder bent, is je kleintje dat ook (vast) wel!

Mijn dochter gaat zoals al eerder gezegd werd (door onsukkie geloof ik) daarna ook als een gek spelen.. Alles wordt uit de 'kast getrokken' ze rent in de rondte! hahaha! Even ontladen!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ja, hoort er helemaal bij. En daarna gewoon lekker weer in het oude ritme, niets an de hand. Maar denk dat het er vooral van af hangt hoe je er zelf onder bent.

Share This Page