Naar een feest/festival/concert

Discussie in 'De lounge' gestart door Yeuu, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.668
    206
    63
    Parttime logistiek
    Hier geen concerten wel festivals en de harde feesten.

Aankomend weekend Dreamfields. Benieuwd hoelang ik dat vol hou met m’n banden en lage bloeddruk op het moment.

Normaal standaard Dreamfields, dominator, Qlimax, Defqon1, Tomorrowland, Hardbass
    Heerlijk even stuiteren en gek doen.

Ooh en Karnival Festival geweest. Geweldige de carnavals krakers met hardstyle.

Kleintjuh85 en Spectre vinden dit leuk.
  2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.827
    4.200
    113
    Laatste naar marco geweest en we gaan ieder jaar met een groep naar Guus.
    Ook probeer ik jaarlijks een keer naar Blof te gaan.
    Tot een paar jaar terug gingen we altijd met een groep een weekend naar CAS maar helaas word kaarten krijgen steeds moeilijker.
    Verder meestal wel naar dutch valley, zand.
    Het fijne aan een festival vind ik dat het overdag is dus niet een week moet bijkomen omdat je brak bent van nachtje doorhalen.

3. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik hou niet echt van festivals en concerten maar ga wel mee voor de gezelligheid. Ik zal zelf nooit het voorstel doen om het aan een ander voor te stellen.

4. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.856
    31.444
    113
    Vrouw
    Festivals niet. Concerten af en toe.
    Groots met een zacht g hebben we vorig jaar kaarten van gewonnen. Anders was ik er nooit geweest. Maar het was wel echt Gaaf (met zacht g)

Ilse de lange clubtour ook vorig jaar. En begin dit jaar Loreena MC Kennitt. Dat was echt heel mooi. En in november nog een keer Ilse.

En met mijn moeder zoek ik ook elk jaar een concertje of theatervoorstelling uit. Vorig jaar African Mama's, dit jaar was het Ge Reinders. Niet helemaal mijn muziek, maar wel heel fijn om met haar samen te doen.

Ik zou wel vaker willen gaan, maar past meestal toch niet in de agenda's. (Nee niet omdat het verder alleen om de kinderen draait, maar daarnaast willen we ook nog wel eens lekker uit eten, naar de film of sauna. Of een weekendje helemaal niks. Of iets leuks met de kinderen.

Deel Deze Pagina