Ik ben 30 juli gestopt met de pil.. 4 augustus ongesteld geworden ('s ochtends vroeg) , maar ik ben maar 4 dagen echt ongesteld geweest eigenlijk. Zaterdag ochtend kwam ik uit bed en was ik er weer helemaal vanaf. Nu kan ik nog niet goed uitrekenen wanneer mijn vruchtbare periode is omdat ik nog geen normale cyclus heb gehad zonder de pil.. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik dan deze maand wel vruchtbaar ben aangezien ik net gestopt ben met de pil.. Misschien een gekke vraag hoor, maar ik kom nog maar net kijken.. We hebben pas een maand geleden besloten dat ik zou stoppen met de pil En ik moet dus nog heel veel leren en lezen om echt alles te snappen hoe het nou precies in z'n werk gaat allemaal haha..
kan zomaar dat je gewoon een ei sprong heb hoor meid. Het zou ook kunnen zijn dat je een maand over slaat omdat je lichaam nog de stoffen van de pil weg moet werken. De pest is dat je het niet zo makkelijk kan controleren mits je aan de ovu testen wil maar dat is voor jou nog een beetje vroeg. Succes met afwachten en gewoon lekker doen wanneer jullie zin hebben. Op www.menstruatiekalender.net kun je trouwens bijhouden wat je cyclus is en dan rekend hij meteen uit wanneer je vruchtbaarste dagen zijn enzo. Ook makkelijk als je nog geen regelmaat heb of helemaal geen regelmaat krijgt in je cyclus.