Naar een paranormaalbeurs geweest

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 2 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Vandaag was er een kleine paranormaalbeurs hier in Purmerend.
    We zagen het gisteren op een flyer hangen en we hadden iets van daar gaan we heen!!
    We gingen er vanmiddag heen en in eerste instantie had ik iets van ja leuk maar wat is dit!!
    We liepen een rondje door de beurs heen en ik bleef naar een vrouw neigen die best veel op Char leek haha!
    Ze maakte tekeningen van gidsen en kon dan ook zeggen hoe hij/zou heten en ook kon ze een hoop vertellen over je vorig leven....
    Natuurlijk was ik daar vreselijk nieuwsgierig naar en besloot de gok te wagen en kijken of ze gelijk had!!!
    EN DAT HAD ZE!!!

Hier het verslagje met de tekening!

De tekening:
    Dit is mijn gids.
    Hij schijnt in mijn vorig leven mijn vader te zijn geweest en was erg bezorgd om mij.
    Dat zou komen omdat er in mijn vorig leven veel misbruik van mij is gemaakt en ik een erg gevoelig meisje was.
    Ik was het zorg kindje van hem.
    Hij heet Malconrad (afgekort zou hij malcon heten)
    Ik had in mijn vorig leven niet een speciale band met hem en dat vond hij erg jammer,vandaar dat hij zich nu kenbaar heeft laten maken en dit alsnog met mij wilt!!
    Dat hij mijn vader is geweest raakte me enorm en ik moest even tegen wat tranen vechten,maf he!!
    Ook met mn vade rvan nu zeg maar heb ik totaal geen band en dat vind ik heel erg,en in mijn vorig leven had ik dat ook niet zo echt.
    Vraag je je toch af hoe dat komt.
    Dat komt dus omdat ik onzeker ben van binnen,ik twijfel te veel en denk te vaak negatief,ook over mezelf.
    Dat klopte gewoon helemaal!!!!
    Ik vond het zo bijzonder wat ze zei.
    Ik had geen woord gezegd amper en ze leek me door en door te kennen!!

Ze begon over het leven nu(dit allemaal uit de mond van mn gids via haar zeg maar):
    Ze zei dat ik aan een begin van een mooi nieuw leven sta.
    Dat klopt want over een maandje of 3 hebben een ons meisje in ons leven!!
    Deze verandering is heel goed zei ze/of hij hehe!
    Ik ben heel goed op weg en mijn leven gaat een stuk positiever worden.
    Ik moet minder twijfelen en meer vertrouwen hebben in mn eigen intuitie.
    Ook ben ik erg spiritueel en kan ik hierin een hoop bereiken!
    Ook in panieksituaties moet ik juist doorgaan want dat hoort eenmaal bij mijn grenzen verleggen zei ze!!
    Ik helemaal niks gezegd dat ik wel eens een paniekaanval heb maar ze wist het dus gewoon!!
    Ze zei dat ik mezelf moest vertrouwen in een panieksituatie en dat ik positief moet denken op dat moment en dan komt het goed!

Daarna begon ze ineens over wat anders....
    Ze vroeg: Is er pas een familielid overleden bij je?
    Toen knapte er even echt iets flink bij me hoppa...dikke tranen over mn wangen!
    Dat was goed zei ze want ik moest mn makser afzetten en mn tranen nu laten gaan...en dat gebeurde ook hehe!
    Toen vroeg ze me wie er overleden was.
    Mn vriend had inmiddels ook tranen in zn ogen want die vond het zoooo bijzonder allemaal!
    Hij zei dat mn oud tante Tante Tonnie pas is overleden en ik niet bij de begrafenis kon zijn en ik dat heel erg vond.
    Ik vroeg van: is het een vrouw die u bedoeld?
    ja zei ze een oudere vrouw en best dun klopt dat?
    Uhm jah dat klopt helemaal,dat is Tante Tonnie!!!!
    Half snikkend nog van het huilen *schaam*
    Ze is bij me en zo heb ik nog 3 andere buiten mn Hoofd Gids en Tante Tonnie maar ze zei dat ik snel zal weten wie dat zijn aangezien ik spiritueel genoeg ben en gaf me een vertrouwde knipoog.

Helemaal ontdaan waren we toen we weer buiten stonden en hebben samen even een terrasje gepikt in de stad om bij te komen.
    Mn vriend geloofde eerst niet in dit soort dingen maar hij is totaal omgeslagen nu hij dit heeft meegemaakt!!!
    De tekening krijgt een speciaal plekje in een lijstje straks en ik heb besloten me meeropen te stellen voor dit soort dingen!

Het is echt een hele vage maar zeker een bijzondere dag!!!!!
    Moet er echt ff van bijkomen haha!!

Liefs,HocusPocus Denise haha

2. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Denise,

Wat is dat bijzonder zeg.. Mijn moeder heeft ook wel eens zoiets mee gemaakt dus ik geloof er zeker wel in maar toch blijft het raar...

Liefs Ivana

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wauw, dat lijkt me wel heel bijzonder.

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Bijzonder was het zeker weten!!!!!
    Voel me er nog raar onder haha!

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    heel byzonder! ik zou ook die tekening goed bewaren

6. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wauw Denise wat gaaf zeg!!!
    Ik wil ook al een tijdje naar zo'n beurs
    Ga ik nu toch maar gauw een keertje doen! :D

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Heel bijzonder!!

Op de lentebeurs in Maastricht is ook altijd een paranormaal gedeelte en 2 jaar geleden wilde mijn moeder ook haar gids laten tekenen, maar ze durfde niet...

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey Denise,

Gaaf is dat he, en ik herken de manier van tekenen, heette de vrouw Tony Looyenstein?
    Ik heb haar online gevonden via haar site (http://www.t.ony.nl/) een dikke 2 jaar geleden. Heb haar ook een gidsentekening laten maken, en toen ik hem binnenkreeg en ik zag de tekening en las de tekst die erbij was (2 kantjes volgeschreven) heb ik ook moeten huilen. Je voelt op dat moment zoveel herkenning, maar ook lijkt het alsof er een deel van jezelf is terug gekomen. Het was heel apart.
    Ikzelf ben ook veel bezig op spiritueel/paranormaal gebied, maar kreeg nooit contact met mijn gids. Een half jaar ongeveer nadat ik de tekening thuis heb gekregen kreeg ik wel contact met mijn gids en steeds beter.
    Ik heb aan de tekening heel veel gehad en ben er ontzettend door gegroeid, hopenlijk zul jij er net zoveel aan gaan hebben :D

Liefs Angela.

9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jjaahh zij is het!!!! :D
    Was dr naam vergeten maar ik zit nu op de website te kijken ze is het!!!!
    Ik moet wel zeggen dat er een wereld voor me open ging toen ik bij haar zat!
    Ik huil absoluut niet snel bij onbekenden maar wat me bij haar overkwam....heb echt geen flauw idee.
    Er leek iets te knappen en daar kwamen de tranen opeens haha!
    Wat ik mooi vond van haar wat ze zei was:
    Je geboorte engel is bij je weggegaan en vervangen door je hoofd engel toen het niet zo goed met je ging een tijd terug.
    Ik klapperde ff met mn oren want het is inderdaad een poosje niet lekker met me gegaan wegens problemen met mn vader en mn verleden enzo maar dat zij dit zo even wist te zeggen!
    Zo zei ze meer dingen die ze gewoon niet kon weten van me en ze vertelde het of ze me gewoon kende!
    Zo bijzonder!
    Voel me er nog steeds erg raar onder haha!

10. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie

in rijswijk is de mooiste/grootste paranormale beurs die is er twee keer per jaar. voor mij wel een eindje weg maar dat is het wel waard.

11. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Dit is trouwens de site van de vrouw die mijn gids getekend heeft:
    http://www.t.ony.nl/
    voor de nieuwsgierigen onder ons haha

12. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt bijzonder zeg. Ik heb zelf ook wel eens zitten denken om een paranormale beurs te bezoeken. Na jouw verhaal begint het bij mij toch ook wel te kriebelen. Echt heel gaaf!

liefs Dreamy

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mijn moeder is ook een keer naar z'n beurs geweest, die vrouw maakte een tekening met allemaal kleuren.
    En toen vroeg ze aan haar, over m'n opa, die was toen al overleden, of hij wat met z'n ogen had, m'n moeder zei, nee.
    Toen zei die vrouw, maar je vader kan je niet goed zien.
    Wat bleek nou???m'n moeder had in de kamer een foto staan op de kast van m'n opa met een zonnebril op, en daardoor kon hij m'n moeder niet goed zien.Ze heeft nu een andere foto er neer gezet zonder zonnebril.
    Toen die vrouw klaar was zei ze het koosnaampje wat m'n opa altijd vroeger tegen m'n moeder zei, nou m'n moeder vond dat wel heel speciaal.
    Ik wil ook wel een keer naar zoiets toe, was wel benieuwd wanneer onze baby komt, en hoe het met m'n overleden vader gaat.
    ik geloof er wel in.

14. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Heel bijzonder Denise.
    Ik zou ook best eens naar zo'n "Char" willen gaan gewoon om er achter te komen of het allemaal wel echt is.
    Mijn moeder is overleden en ben benieuwd wat ze dan allemaal weten van haar.
    Misschien zet ik die stap nog wel eens.

Silly

15. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Fijn dat je er een goed gevoel van over heb gehouden!!
    Persoonlijk zou ik het niet doen omdat ik daar denk ik (nog) te 'nuchter' voor ben :)

16. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    wat bijzonder zeg!

17. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm tja.. ik ben nu bezig met een cursus reiki.. dat is voor mij ook heel wazig

Ben daar ook te nuchter voor
    Dacht ik altijd :)

Echter.. sommige dingen moet je ondervinden :)
    En als ik mijn cursus moet geloven.. gebeuren dat soort dingen alleen als je er klaar voor bent.

Toeval bestaat niet.

Nouja.. dat toeval niet bestaat ben ik al jaren van overtuigd.. toch vind ik mensen die bijv. je gids tekenen "eng"
    Niet omdat de mensen eng zijn.. maar om wat ze je kunnen onthullen dus :)

Vind het dapper dat je dat hebt laten doen hoor.
    Zou het zelf wel een keer willen.. maar vind het serieus gewoon "eng".

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hetgeen wat mensen vaak eng vinden, is heel vaak het feit dat datgene dat je zover weg gestopt hebt, waaraan je niet meer wil/probeerd te denken, weer terug naar boven komt, maar ook het niet weten wat je te wachten staat, het onbekende.
    Iedereen is paranormaal begaafd alleen komt het er bij de 1 uit en bij de ander niet. Kinderen tot een jaar of 6 zijn bijna altijd heel paranormaal. Vanaf een jaar of 6 leren ze door toedoen van de maatschappij, dat het niet normaal is en gaan ze zich aflsuiten. Maar kijk eens naar een tekening van een klein kind, vaak met vele kleurtjes, ook de lichaamskleur kan een kind al eens blauw maken of groen of geen, wij zeggen ze dan, dat hoort niet dat moet lichtrose ofzo zijn, maar kinderen zien de aura van een mens en die kan best groen, geel of blauw zijn.
    Als ze theekransje gaan houden en volle gesprekken voert met hun onzichtbare vriendje, leren ze al gauw dat dat niet normaal is, terwijl zij best met een entiteit daar kunnen zitten (misschien overleden familielid of geboorteengel)
    In de verdere loop van ons leven maken we allemaal vaak genoeg ervaringen mee, alleen sta je er niet bij stil dat het iets van buiten onze wereld kan zijn.
    Ikzelf vind het onzettend mooi en verdiep me veel hierin. Al zeg ik wel, je moet niet iedereen vertrouwen, er zijn er ook genoeg die je alleen geld lospeuteren, je info geven waar je totaal niets mee kan of je overstuur maken zonder dat dit nodig is. Maar hiervoor is je intuiëtie, dit geeft je heel vaak goed aan waar je heen kan of waar niet. Zoals Denise naar Tony werd getrokken, hier gaf haar eigen gevoel aan plus het gevoel dat haar gids aan haar gaf dat ze erheen moest. Heel mooi gevoel is dat!!!

Liefs Angela.

19. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mooi gezegd!!
    Het apparte was dat toen we net binnen kwamen we bij een kraampje aan het kijken waren met lekkere wierrook enzo en ze zat zo nu en dan richting ons te kijken en op een of andere manier had ik met al die andere kraampjes niks maar ik bleef inderdaad echt neigen naar haar toe.
    Heel bizar eigenlijk want we zijn ook echt alleen bij haar geweest voor een consult en verder bij niks of niemand.
    Het enige wat we na haar hebben gedaan is voor mij een maansteen gekocht,werd gependeld en die kwam steeds bij de Maansteen uit en mn vriend heeft een Lapis Lazuli steen nu om zn nek hangen.
    Vond het wel grappig want ik zou dus de Maansteen moeten hebben en die man die had gependeld voor me zei: Deze werken goed voor de geslachtsdelen en de eierstokken maar zo te zien aan je buik werken die prima bij je!
    Moest er wel om lachen!!
    Moet zeggen dat ik het ook nog eens een hele mooie steen vind ook!!!

Je merkt trouwens wel gauw op zo'n beurs wie er een kwakzalver is!!
    Er zat een vrouw en die wou mij een nummerlogiegedoe aansmeren maar volgens mij was ze of dronken of wist ze gewoon niet waar ze het over had en wat ze op heel die beurs deed met haar kraampje met alleen een pen en een schrijfblok :(
    Ook echt bijna niemand ging naar haar toe hehe!

Wat ik ook boeiend vond was iets met magneten alleen word dat sterk afgeraden als je zwanger bent omdat die magneten je bloed zuiveren en de afval stoffen uit je lichaam halen maar het zou dan ook je kind eerder kunnen geboren laten worden zei die man!!
    Hij deed een magnetisch staafje in een glas gewoon kraanwater en het werd sirieus brondwater hehe!!
    Van die kleine bubbeltjes erin enzo!!
    Was best vaag om te zien!!

Volgende keer dat ik weer eens naar zo'n beurs ga ga ik me er toch eens meer in verdiepen in die kraampjes!!

Deel Deze Pagina