Hoe vinden jullie mijn taartjes? Ik wil voor mijn zoontjes verjaardag over 3 weken (1 jaar!) een Nijntje taart maken omdat dit zijn grote vriendin is. Dit is een kleine versie en poging 1... Ik heb ook een leeuwentaartje gemaakt.. De mannen waren toch lekker op pad dus even mijn tijd 'goed besteed'
Fröbelen hahah! Nee, ik heb een leuk boek (Kindertaarten) en die helpt me op weg. Nijntje is een biscuitcake met aardbeien jam en slagroom in het midden. Rolfondant in blauw erover heen. En dan Nijntje uitgesneden in wit en het jurkje in geel (had geen oranje). De ogen zijn chocolade bolletjes, het mondje gemaakt van Nutella (had liever hagelslag gebruikt maar dat bleek ik niet in huis te hebben) Leeuwtje is dezelfde cake maar dan met botercrème (boter, poedersuiker, beetje melk) en kleurstof. De ogen, neus en tong weer van rolfondant en de haren zijn van chocolade. De bedoeling was lange chocoladekrullen maar dat wilde niet lukken. @Druif: als ik het kan.. kan jij het ook. Kijk eens op www.deleukstetaartenmaakjezelf.nl
geweldig! je brengt me op ideeen voor als mijn moppie 1 wordt, dat is nog lang niet maar wel leuk om dit te zien zeg!