Naar eigen kamertje....maar mama is er nog niet aan toe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamavanluca, 12 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muiz

muiz Actief lid

22 feb 2008
    287
    0
    0
    Hahaha die van ons is bijna 10 maanden en slaapt nog bij ons op de kamer! Hij slaapt sinds een maandje door, maar daarvoor was ie echt nog vaak wakker en dan was het toch wel heel makkelijk als ie zomaar naast ons bed in zijn ledikant lag. Rond de 6 maanden wel geprobeerd om hem op zijn eigen kamer te leggen, maar hij had ook last van 4 tanden tegelijkertijd en weer drama's 's nachts dus toen het ledikant weer bij ons op de kamer gezet.

Iedereen moet lekker doen wat ie het fijnste vind. Als ons zoontje eraan toe is gaat ie naar zijn eigen kamertje, binnenkort gaan we het weer een tijdje proberen! Maar we hebben er alledrie geen last van dat ie nog bij ons slaapt.

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi, hier niet herkenbaar, we konden beide niet tegen de kreuntjes (prematuur) ,
    en hebben baby na 3 dagen al naar zijn eigen kamertje gebracht.
    eerst hebben we de babyfoon naast ons bed gezet zodat we hem goed konden horen, daarna hebben de babyfoon op de gang gezet, en daarna bleek dat we gewoon wakker werden wanneer hij huilde vanuit zijn kamer.
    veel succes, groetjes

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ach, mijn dochter wordt volgende week anderhalf en ze slaapt nog bij ons.... Ze heeft een maandje alleen geslapen en dat ging eigenlijk hartstikke goed, maar we voelden ons er toch niet prettig bij. Binnenkort komt haar zusje ter wereld en dan slapen we met zijn viertjes op één kamer.... Het kan dus altijd nog gekker :).

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn is na de kraam week op zn eigen kamer gegaan...hetwas veel te warm op onze kamer!
    Ja...ik moet er 's nachts een keertje uit...maar of ik nou een flesje moet halen dan weer in mn bed stap of hem nog even uit zn kamertje pak maakt hier ook niet uit!

Wat je misschien kan proberen om de overgang wat geleidelijker te maken is het wiegje op haar kamer zetten en haar eerst een paar dagen daarin laten slapen tot dat goed gaat, en dan pas in het ledikant...

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

marinte ligt nu net voor het eerst op haar eigen kamer. hebben ze net verhuisd. volgens mij slapt ze want het is stil. maar oh wat zal ik ze missen vannacht.

ik ga es even bij dr kijken.

Deel Deze Pagina