inseminatie verprutst

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zara75, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Heb vanmiddag de 6e (en laatste) inseminatie gehad.
    Maar ik voelde al iets langs m'n billen lopen.
    Thuis aangekomen ga ik naar de wc en heel m'n ondergoed zat onder het spul wat dus in m'n baarmoeder zou moeten ziten. :cry:
    Maandag ga ik meteen contact opnemen met m'n eigen gyn (de inseminatie is nu door een artsassistente gedaan) en hoop ik nog een poging terug te krijgen.
    'Wat een k*tzooi, al die hormonen voor niks gesproken.. :cry:

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Na een inseminatie is het normaal dat er weer wat terugloopt. Dit voelt alsof alles eruit loopt, maar het kan echt geen kwaad! De zaadcellen zwemmen meteen naar boven zodra het ingespoten wordt.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Dit was niet een klein beetje.
    Heb dit nog niet eerder gehad, 't was echt veel helaas.

4. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Zara,

Wat balen meid. Volgens mij hebben ze het niet helemaal goed gedaan, de baarmoedermond zit vrij dicht dus het kan dan bijna niet dat er veel uit kan lopen. Ik zou maandag meteen bellen.....zonde van je poging!

Succes

Liefs Maaike

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ondanks dat een beetje hoort....kan ik me voorstellen dat je hier ontzettend onzeker van wordt. Het is je 6e zeg je al dus jij weet heus wel wanneer het 100% afwijkt van andere keren. Bellen kan je zeker doen...maar of je daar veel mee op zal schieten.
    Ik denk dat zij zullen zeggen dat het idd niet vreemd is en dat het altijd meer voelt als het is :S
    Wie weet...heeft 1 de weg gevonden meid!
    Het is nog niet voorbij!
    Sterkte in de wachtweken.
    ELmo

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Meis,

Kan me voorstellen dat je nu zo onzeker bent en het voelt alsof deze IUI voor niks is geweest. Ik verlies ook altijd na de IUI wat "vocht". De ene keer wat meer als de andere keer.
    Ik hoop toch dat er desondanks wat zaadjes naar binnen zijn gegaan (zijn er ook altijd best veel toch) en dat ie zijn weg naar je eitje goed mag vinden!
    Dikke knuf

Liefs Nikkie

7. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat apart, ik heb 3 x IUI gehad en alle 3 nooit vocht verloren. Zou het ook zeker bespreken met de gyn om je poging terug te krijgen.

8. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Ik heb 2x een IUI gehad en ik verloor ook beide keren wat vocht.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt, maar ik hoop dat jullie IUI niet voor niets is geweest. Dikke knuf!

9. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb na de IUI's die ik heb gehad (4 nu) nooit vocht verloren. Mijn laatste IUI is ook verprutst door de verpleegkundige. Ze stak het slangetje er op zo'n manier in dat ik werkelijk door het plafond vloog van de pijn en het uitgilde (en ik ben NIET kleinzerig). Het bleef maar bloeden nadien en 8 dagen na de inseminatie werd ik ongesteld. Nou, ik weet genoeg. Baalde er ook echt enorm van. Heb je 2 weken lang hormonen gespoten en er helemaal naar toe gewerkt (ook emotioneel) en dan krijg je dit.
    Ik kan je niet adviseren meid. Uiteraard hoop ik dat je gewoon zwanger bent van deze IUI maar als je sterk het gevoel hebt dat het mis is gegaan, zou ik dit wel met het zh bespreken. Wie weet krijg je een poging vergoed.

Veel sterkte!

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey Zara,

Ben benieuwd of je vandaag gaat bellen, succes en laat je nog wat weten?

Liefs Maaike

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Zara; klinkt inderdaad niet best, zoveel vocht verloren :( :(
    Heel misschien zijn er toch nog een paar zaadjes op de juiste plek gekomen en zwemmen die heel hard. Ik hoop het voor je meid.

Maar ik zou zeker even het ZK bellen vandaag.

Succes ermee, en laat je op het topic even horen hoe het afloopt.

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Ik laat zeker wat horen.
    Ik bel vanmiddag het zh, kan tussen 2 en half4.
    Dat er iets kan teruglopen wist ik wel.Maar dit was echt héél veel..

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat hebben ze je verteld over het voorval?

14. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Het verhaal over vocht dat terug kan lopen, maar dat de zaadjes tegen de stroom in naar boven zwemmen.Niks nieuws dus.Maar ik blijf bij m'n standpunt dat dit echt te veel was.(de hele mikmak)
    Dus ben benieuwd naar wat de gyn zegt.
    Die belt mij morgen op, had een verpleegkundige aan de telefoon.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ik hoop dat je vandaag toch een goed gesprek met de gyn zult hebben.
    Zodat je je in elk geval serieus genomen voelt.
    Het zou prachtig zijn als je het toch bij het verkeerde eind hebt en uitgerekend van deze inseminatie zwanger wordt! Dat is natuurlijk altijd goed ;)
    Echt heel veel succes...!

16. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Ik hoop inderdaad ook dat je je vandaag serieus genomen voelt door de gyn die je gaat bellen straks.

17. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Zou het misschien nog die gel kunnen zijn die ze gebruiken om dat speculum goed in te brengen? Misschien slaat het nergens op wat ik zeg maar het valt mij nog wel eens op dat die gel ook terugloopt. Ik hoop het meid, want dan maak je gewoon kans. Ik duim voor jullie.

18. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    hey Zara,

Wat zei de gyn?

Liefs Maaike

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi zara,

Ik kan me je ongerustheid goed voorstellen hoor! Hier ook wel na IUI wat vocht verloren, maar lang niet zoveel als jij omschrijft. Ik hoop dat de gyn je gerust kan stellen en het zou inderdaad mooi zijn dat je van deze poging zwanger raakt juist omdat je er nu niet meer in gelooft zou het goed kunnen :)

gr vruchtje

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    De gyn. zou me dinsdag terugbellen.Niks gehoord.Heb donderdag teruggebeld( was het woensdag vergeten) en in mijn status staat dat ze me 2 keer gebeld heeft.Snap hier niks van, want heb geen gemiste oproepen. :(
    En ze is nu 2 weken op vakantie, dus dat schiet voor geen meter op, aaaah!!!
    Maar heb meteen maar een afspraak staan,zodra ze terug is.
    Dan weet ik inmiddels ook of de poging gelukt is.
    Maak me er maar niet meer druk om, want schiet er nu niks meer mee op..
    Dus wordt nog vervolgd...

Deel Deze Pagina