Kweenie hoor maar dat zegt ze toch ook niet. Dat daar ALLEEN maar mensen rondlopen die dat gebruiken. En die mensen lopen daar genoeg rond hoor. Persoonlijk om die reden ga ik niet meer naar een festival. (Wel gedaan in mijn vorige zwangerschap) en voelde me daar helemaal niet meer fijn.
Gaan we nu vallen over één woordje? Ze suggereert het wel. Ik ga al meer dan 10 jaar naar feesten en festivals, ben anti drugs en drink vrijwel nooit. Ga mij niet vertellen wat daar rond loopt. Iedereen bepaald voor zichzelf wat wel of niet prettig is maar ga niet iemand om die reden afraden om te gaan.
Ik zou tegen die tijd even overleg plegen met je verloskundige! Doe vooral waar jij je goed bij voelt Ik weet niet of je al kaartjes gekocht hebt, maar misschien kun je een dag gaan ipv een heel weekend! Gefeliciteerd met je zwangerschap, net als bij jullie heeft het bij ons ook wat langer geduurd.. Maakt het toch wel extra bijzonder he . Geniet er van! Ik snap heel goed dat je daardoor wat voorzichtiger bent.. Groetjes Friesin
Dat klopt dat iedereen dat zelf bepaald. En owke jij raad het om die reden niet af....anderen misschien wel. Ieder zijn mening....
Meid. Doen waar je je prettig bij voelt! Wacht het nog even af voor je je kaartje verkoopt, wie weet gaat het tegen die tijd weer super. Sta nu op n festival, ben zeker niet de enige. En toen er iemand vlakbij flink aan de jointjes zat, zijn we een ander plekje gaan zoeken. Drank en drugs hoef je zelf niet in te nemen, zolang je je beker maar goed in de gaten houdt. En als iemand in de buurt vervelend gaat doen daardoor, altijd nog de keus om weg te lopen.
Ik ben zelf met 5 maanden zwangerschap naar dutchvalley geweest. Ik was toen zwanger van mijn zoontje. De kaartjes had ik al gekocht voordat ik zwanger was dus vond het zonde om niet te gaan. Enige nadeel vond ik toch wel dat ik geen wijntje oid kon drinken. Dus als jij je goed voelt zou ik gewoon gaan hoor.
Ik ben gisteren nog naar een concert geweest van Mumford en Sons terwijl ik 26 weken zwanger ben. Zou ook nog naar Lowlands gaan maar weet niet of ik dat dan nog red. Ben dan zo'n 32 weken zwanger nl. En ben ook nog herstellende van een grote buikoperatie! Ik zeg; gewoon gaan als je je goed voelt. Ik zeg altijd maar ik ben zwanger, niet ziek!