ik ben me toch even pis pis link hier! ik moest vandaag even naar de rechtbank (getuigen) en fynn kon echt niet mee. dus ik met mijn schoon moeder af gesproken dat ik fynn even daar zou brengen omdat zij 3 min van de recht bank af woont. ik ben in totaal 45 min weg geweest.dus allemaal prima dacht ik. tot 30 min terug schoonma belde op dat er nog een spuugdoekje lag en ze hoorde fynn op de achter grond huilen. en ze vroeg was er was dus ik vertel dat hij een huilbui heeft. zegt ze nou dan moet zijn speen in iets zoets stoppen en dan geven ik zeg nou dat doen we maar eens niet. zegt ze echt in een keer dat heb ik ook gedaan vanmiddag in de slagroom . en toen was hij stil. ik ben echt zo boos geworden echt niet normaal. nu nog ik zit compleet te shaken hier.die is echt echt het spoor bijster. ik ben zo bang dat het kwaad kan. wie geeft een kind van 5 weken nou slagroom
Hoihoi, kwaad kunnen voor 1 keertje zal wel meevallen, maar ik ben het helemaal met je eens dat je dan niet helemaal wijs bent. Als schoonPA dat nou deed, snap je dat dat een typische mannenactie is, maar je schoonmoeder heeft toch zelf kids grootgebracht en gevoed... raar hoor!
Heel veel kwaad zal het niet kunnen, maar leuk is anders. Persoonlijk zou ik er toch nog eens een hartig woordje over spreken.
ik ben ook zo boos ik heb ook gelijk goed uit de doeken gedaan hoe ik er over dacht. zegt ze nou mijn kinderen kregen met 4 weken al fruithapjes. dat geloof je toch niet!
Fijn toch...al die (schoon)moeders die niet luisteren.....kwaad zou het heus niet kunnen, maar ik zou het niet pikken; raar om dat bij het kind van iemand anders te doen!
Ja, ach, die fruithapjes... maar dat is toch nog wel ff wat anders dan slagroom! (Ik neem aan dat het geklopte slagroom met suiker was?)
waauuw nee zou ik ook niet pikken. haha ze moeten een speciale onderwerplijst maken voor ouders en schoonouders haha! iedereen heeft zoveel te klagen!
Nou ik kan me heel goed voorstellen dat je erg boos bent! Ik zou ook woedend zijn. Ik zou ook een heel hartig woordje met haar spreken, duidelijk maken hoe jij de dingen wil (en vooral de dingen die jij niet wil) en daar heeft ze zich maar aan te houden, wil ze dat niet, dan zou ze wat mij betreft niet meer mogen oppassen. Hoe staat je man/vriend er eigenlijk tegenover?
Ja ik zou ook heel pissig zijn hoor, maf mens. Met vijf weekjes nog wel... Maar ja, in de tijd dat zij een kind had was dat misschien heel normaal en als je geen baby meer hebt lees je natuurlijk ook alle 'literatuur' niet meer. Wat vroeger normaal was is nu helemaal not done en vice versa. Misschien was zij zich gewoon van geen kwaad bewust? Begrijp me niet verkeerd ik zou ook heel erg not amused zijn, maar misschien schrikt zij ook van hoe jij reageert, omdat ze nog helemaal niet had gedacht dat tegenwoordig het niet goed wordt geacht? Hoop voor je dat je je weer wat kalmer voelt!
Nou ik zou ook best nijdig zijn! 5 weken notabene. Alyna krijgt nou nog geen slagroom van me.Misschien,héééél misschien op haar verjaardag. Hopelijk weet ze nu dat je het niet goedkeurt en doet ze het niet meer! Idioten altijd met dat 'vroeger...' pff word er moe van!
Ik zou ook wel een beetje boos zijn maar ik denk dat ik me zou bedenken dat ze niet beter weet en haar duidelijk vertellen dat ik het niet wil hebben. Klaar en me er verder vooral niet te druk over maken. Wij gebruiken hier trouwens Cinababy bij (zeer sporadische) ernstige huilbuien (homeopatisch middeltje tegen krampjes wat ook erg zoet is) dus zo gek vind ik het niet... maar goed slagroom is natuurlijk niet de bedoeling net zoals jenever of andere extreme lapmiddelen.
Ik zou volgende keer als je schoonmoeder zit te kakelen of te zeuren, die speen bij haar erin stoppen en dan eerst door de mostert of afwasmiddel heen......... Kijken of ze dat normaal vindt
1 x zal misschien geen kwaad kunnen maar realizeerd ze zich wel dat ze zo jou zoontje ongewenst gedrag aanleert= Als ze dat een paar keer doet denkt Fynn dat hij straks bij ieder huiltje een speentje met slagroom krijgen (en dan gaan ze er juist voor huilen!)
Ow die schoonmoeders ook altijd! Mijne heeft er ook een handje van helaas.. Ik breng ook nooit Mike daar met een gerust hart heen, maarja ik blijf gewoon iedere x herhalen hoe wij t doen en willen! Want om nou Mike helemaal zijn oma te ontnemen vind ik ook zo wat.. Ben nogal van de familiebanden en wil dat hij ookwel leert dat hij nog een oma heeft behalve mijn moeder die wel luistert. Ik zou zeker goed gesprek aangaan en anders wel zeggen dat hij voorlopig niet komt als ze zich niet aan jullie regels houd. Kijk zou mijn schoonmoeder dat nou doen, Mike is bijna 6 maanden. Zou wel pissed zijn, maar minder dan als hij 5 weken oud is!
vind het een beetje overdreven....sorry...ja kan toch ook gewoon zeggen dat je dat heel vervelend vind....en dat je dat niet meer wilt hebben....kijk gaat ze dr dan tegen in ok....maar om nou meteen zooooo boos te worden...wat heb je dr aan?
Tsssss is toch niet normaal! Dat is hetzelfde als een peuter van drie een snoepje geven om hem zoet te houden. Ik zou ook pissed zijn geweest!