Hoi, Ons dochtertje van 12 1/2 week sliep de afgelopen weken erg goed. Vaak standaard van 2300-0600/0700 uur. Sinds afgelopen maandag ben ik weer aan het werk en het lijkt wel alsof onze uk een beetje van slag af is qua nachtritme. Ze komt iedere dag een uur eerder, vanmorgen al om 0345 uur.... We hebben haar hoeveelheid eten al opgehoogd van 180 naar 190 ml. Ze valt de fles aan alsof haar leven ervan afhangt. Nog geen 3 uur later is ze alweer klaar wakker... Kun je al een iets stevigere voeding geven voor de vier maanden? Zo ja, wat dan? Of ligt het niet aan de voeding? Hellup, Alvast bedankt voor jullie meedenken!
ze is nog maar 12,5 weken dus is het niet zo gek dat ze snachts nog komt. Kunnen periodes zijn waarin ze gewoon hard groeit en daardoor iets meer voeding nodig heeft.
Hier wil een speen nog wel eens helpen, soms valt ie dan toch nog voor een uurtje (soms zelfs langer) in slaap. Weet niet of je dat al hebt geprobeerd? Hier was het trouwens deze week ook 2 nachten het geval, maar afgelopen nacht kwam ik gelukkig weer pas om half 7, wat we hebben gerekt naar de 7 uur.
Ja, met het speentje rekken proberen we al. Heel vaak gaat dat goed, maar deze week helaas niet.. Uiteraard begrijp ik ook dat een babietje van 12 1/2 week 's nachts nog kan komen. Maar ik vraag me af waarom ze deze week zo uit haar ritme kan zijn. Misschien groeispurtje inderdaad dat energie kost..